Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:29:25 GMT

۲ - ۳ هفته‌دیگر، نتیجه مسافرت به‌شمال معلوم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۵۵۴

۲ - ۳ هفته‌دیگر، نتیجه مسافرت به‌شمال معلوم می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید فرزادجلالی رئیس این دانشگاه با بیان اینکه به روزهای آخر موج دوم کرونا نزدیک شده ایم، اظهار کرد: کم کم با کاهش روند بستری بیماران کرونایی به روزها و هفته های پایانی خیز دوم کرونا در بابل نزدیک شده ایم؛ امیدواریم مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها شاهدیم که موج عظیمی از مسافرت‌ها به شهرهای مازندران انجام شده که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خواست ما از مردم این است که در این روزها به صورت دقیق پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند،خاظرنشان کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط مردم سبب می شود زمینه خلق موج سوم کرونا در بابل و استان آغاز نشود.

جلالی تصریح کرد:با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و شیوع آنفلوآنزا، روزهای سخت پاییز و زمستان پیش روی ما است که هیچ راهی به جز رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد ویروس کرونا شیوع کرونا مسافرت انتقال کرونا شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر