Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جوادی روز دوشنبه به خبرنگاران تاکید کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریالی بخش خصوصی یک هتل ۲ ستاره در اردل، یک هتل یک ستاره در چم‌زین سامان و یک هتل یک ستاره در سامان احداث خواهد شد.

وی افزود: با احداث و راه‌اندازی این هتل‌ها ۳۶ اتاق با ۶۰ تخت و سه رستوران به مجموع ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی گردشگری چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی تصریح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از این سه هتل در چهارمحال و بختیاری تا سه سال دیگر زمینه اشتغال مستقیم۲۷ نفر فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد:هتل ۲ ستاره اردل با ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این مبلغ ۵۰ درصد از محل آورده متقاضی و بقیه از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

وی گفت:هتل یک ستاره روستای چم‌زین سامان با ۶۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۲۸۵ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۹۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

جوادی تاکید کرد: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

وی افزود:هتل یک ستاره سامان با ۳۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۶۶۵ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ متر مربع در مدت ۲۴ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر می‌شود.

جوادی تصریح کرد: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، پنج مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵ مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان فعالیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی جهانگردی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی جهانگردی چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال سرمایه گذاری هتل یک ستاره درصد از محل یک هزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال برای چهارمحال و بختیاری سال تحول در بخش درمان است، گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی این استان با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از بهار امسال آغاز می‌شود.
سید مرتضی حسینی افزود: این مراکز درمانی شامل پلی‌کلینیک بروجن، درمانگاه تخصصی شهرکرد و درمانگاه در شهر‌های اردل، شلمزار و سامان است که پارسال در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویب شده بود.
وی گفت: این تعداد مجموعه درمانی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با اعتباری حدود هفت هزار میلیارد ریال اجرایی می‌شود و تلاش داریم تمامی این مراکز درمانی تا پایان امسال بهره‌برداری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی گفت: عملیات اجرایی سه طرح بیمه‌ای نیز در استان با ۱۰ هزار مترمربع در بهار امسال آغاز می‌شود.
حسینی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر به یکی از بیمارستان‌های شاخص در منطقه غرب کشور تبدیل می‌شود، گفت: امسال تجهیزات و امکانات بیمارستان تکمیل می‌شود و تعداد تخت‌های آن افزایش می‌یابد.
وی گفت: برای افتتاح درمانگاه دندانپزشکی و درمانگاه تخصصی شهرکرد هم اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است که امسال افتتاح می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی تامین اجتماعی در استان امسال تقویت می‌شود، افزود: با نشستی که ابتدای سال با استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد مقرر شد تا کارگروهی شکل گیرد و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را با دقت رصد و نتیجه را اعلام کند.
حسینی گفت: تامین اجتماعی آمادگی دارد تا در استان در بخش کشاورزی، دامپروری، فلزات، صنایع پتروشیمی و گردشگری طرح اقتصادی در استان اجرا کند و در این رابطه برنامه دارد.
وی یادآور شد: در ۲ شهرستان سامان و کیار نیز برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری برنامه داریم.

دیگر خبرها

  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • اسکان ۷۵ هزار مسافر از عید تا عید در چهارمحال و بختیاری
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال