Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اتصال هزار و ۵۰۰ مدرسه استان به اینترنت گفت: استفاده از فرم مدارس برای دانش آموزان اجباری نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد اسکندری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که به ریاست فدائی استاندار کرمان و با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد اظهار داشت: 25 بسته تحولی سند تحدل بنیادین از وزارت آموزش به استان‌ها ابلاغ شده که عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستورالعمل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید نیز از وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است افزود: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شرایط مختلف شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: 5 میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارندجزئیات بازگشایی مدارس استان کرمان اعلام شد؛ توزیع بسته‌های کمک آموزشی از 15 شهریور آغاز می‌شودخیران مدرسه‌ساز 230 میلیارد ریال در ساخت مدارس استان کرمان مشارکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست و این شعار را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: بازگشایی مدارس یک رویداد و ملی است و تقریبا 15 میلیون نفر دانش آموزان ما در سراسر کشور در سال تحصیلی جدید وارد مدرسه می‌شوند.

وی با عنوان اینکه 15 شهریور روز بازگشایی مدارس در سراسر کشور است افزود: سال گذشته 5 ماه از سال گذشته بود که با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو شدیم و این مسئله باعث تعطیلی مدارس شد.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه مدرسه تلویزیونی روزانه 28 برنامه پخش می‌کند گفت: در استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی هستیم و در این شرایط مدارس استان تعطیل هستند.

وی با اشاره اینکه در مناطقی که در وضعیت سفید و زرد قرار دارند مدارس باز بوده و دانش آموزان در مدرسه حضور دارند افزود: در هر شرایطی معلم در مدرسه وجود دارد و از محل مدرسه آموزش‌های خود را به‌صورت مجازی یا حضوری برگزار می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته شبکه مجازی شاد برای آموزش مجازی دانش آموزان راه‌اندازی شده است گفت: امسال نیز از این شبکه استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضی از محتوای آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیز در این شبکه بارگذاری شده و قابل دسترسی است افزود: 2 هزار و 200 مدرسه در استان فاقد اینترنت بودند که به همت وزارت ارتباطات تاکنون هزار و 500 مدرسه به اینترنت متصل شدند.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه امسال برای دانش آموزان فرم مدارس نداریم گفت: استفاده از فرم برای دانش آموزان در مدارس استان کرمان در سال تحصیلی جدید حتی برای دانش آموزان ورودی اجباری نیست.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اینترنت دانش آموزان استان کرمان بیشتر بخوانید... عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند مثلث همکاری، تعاون و تعامل برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در استان کرمان تشکیل شد فعالان اقتصادی ۱۲۰ مدرسه در استان کرمان می‌سازند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند مثلث همکاری، تعاون و تعامل برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در استان کرمان تشکیل شد فعالان اقتصادی ۱۲۰ مدرسه در استان کرمان می‌سازند واژه های کاربردی مرتبط اینترنت دانش آموزان استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۶ استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ۷ زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات ۸ مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در خوزستان + تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت مهمترین اخبار تسنیم ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت دانش آموزان استان کرمان اینترنت دانش آموزان استان کرمان آموزش و پرورش استان کرمان عضو کمیسیون آموزش مجلس برای دانش آموزان بازگشایی مدارس استان کرمان سال تحصیلی مدارس استان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد

احمد رضا اجتهادی گفت: این تعداد فضای آموزشی شامل ۲۴۰ کلاس درس با زیربنای ۴۴ هزار و ۹۵۰ مترمربع است که در اختیار دانش‌آموزان استان قم قرار گرفته‌است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم عنوان کرد: سال گذشته کلنگ‌زنی پنج پروژه جدید نیز به انجام رسید که در حال ساخت است.

اجتهادی بیان کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس قم، طرح استفاده از ظرفیت‌های خیری برای درآمدزایی و خودکفایی مدارس و پیگیری این موضوع را در استان در دستور کار دارد که یکی از جلوه‌های این امر، پیگیری تاسیس سامانه تولید برق از انرژی پاک خورشیدی در پشت بام مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس قم  بیان کرد: سال گذشته همزمان با آیین بهره‌برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی سراسر کشور در ایام الله دهه فجر، سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) به بهره‌برداری رسید که ۲۰ کیلووات ظرفیت دارد و طبق نرخنامه مصوب سال گذشته، می‌تواند در هر ماه حدود ۹۰ میلیون ریال درآمد برای مدرسه کسب کند.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل می‌باشند.

۹۵ درصد دانش‌آموزان این استان در شهر و پنج درصد در روستا تحصیل می‌کنند. ۵۰.۴ درصد دانش‌آموزان پسر و ۴۹.۶ نیز دختر هستند تعداد معلمان دوره ابتدایی دراین استان ۶ هزار و ۳۷۸ نفر و تعداد معلمان دوره متوسطه اول و دوم نیز سه هزار و ۴۲۹ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق