Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره انواع وام‌هایی اعطایی به بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: یک وام ضروری به بازنشستگان کشوری داده می‌شود که از امسال مبلغ آن ۱۰ میلیون تومان شده است درحالی که سال گذشته این رقم ۷ میلیون تومان بود.

 

وی با اشاره به اینکه وام ضروری به صورت ماهانه پرداخت می‌شود و هر ماه نزدیک به ۲۸ هزار نفر این وام را دریافت می‌کنند، گفت: در واقع در سال بیش از ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام ضروری را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره اعطای وام ازدواج به فرزندان بازنشسته، تصریح کرد: یک وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر گرفته‌ایم که در سال‌های گذشته این وام یک بار پرداخت شده بود، اما از امسال به صورت منظم برای بازنشستگان پرداخت می‌شود. هر ۳ ماه یکبار و به صورت فصلی به هزار نفر از بازنشستگان کشوری که فرزندانشان در شرف ازدواج هستند به قید قرعه پرداخت می‌شود.

 

افتخاری درباره اعطای وام برای خرید سهام، بیان کرد: یک وام هم برای خرید سبد‌های سرمایه‌گذاری به بازنشستگان داده می‌شود مانند خرید سهام از صندوق دارایکم یا خرید سهام از صندوق ثروت که مرتبط با صندوق بازنشستگی کشوری بود، داده شده است که مبلغ این وام یک میلیون تومان است.وی با اشاره به اینکه با دریافت این وام بازنشستگان می‌توانند واحد‌های صندوق‌های سرمایه گذاری را خریداری کنند تا از این سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند، افزود: بازپرداخت این وام یک ساله است.

 

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری درباره اعطای وام برای خرید کالاهای ضروری، خاطرنشان کرد: یک وام ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی برای خرید کالا‌های ضروری به صورت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازنشستگان در قالب طرح یاری پرداخت شده است که می‌توانند از فروشگاه رفاه کالا‌های مورد نیاز خود را با این یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازنشسته اقتصاد کارمند جام نیوز وام صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان کشوری برای خرید یک وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان