Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه «صراط مستقیم» تحت اشراف آیت الله تحریری در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اقدام به توزیع ماهانه کمک مؤمنانه و بسته های غذایی میان طلاب نیازمند ایرانی و غیرایرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صراط مستقیم، حجت الاسلام والمسلمین محمود تحریری «فرزند آیت الله تحریری»با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه، مجموعه «صراط مستقیم» تحت اشراف آیت الله تحریری، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی در ابتدای هر ماه قمری به نیت سلامتی امام زمان(عج) اقدام کرد تا مرغ هایی ذبح و در میان نیازمندان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با اشاره به توزیع مرغ میان نیازمندان گفت: در ابتدای این حرکت مؤمنانه، کمک های مردمی در شهرستان هایی که درگیر سیل و زلزله شده بودند، تقسیم شد و سپس، هر ماه این کمک های مؤمنانه در قالب مرغ تازه و در حدود 800 کیلوگرم مرغ تازه در حواشی شهر قم و تهران میان نیازمندان توزیع شد.

 

فرزند آیت الله تحریری تصریح کرد: از دو ماه گذشته، این رزمایش همدلی به صورت پک هایی مشتمل بر مرغ، برنج، ماکارانی، شکر، قند و روغن و لوازم مورد نیاز خانوارها، تبدیل و 400 پک به خانوارهای نیازمند با اولویت طلاب ایرانی و غیرایرانی اهدا شد.

 

وی در خصوص بازه زمانی توزیع این کمک ها افزود: منابع مالی این کمک های مؤمنانه از سوی خیرین به صورت ماهانه و از اول تا دهم هر ماه قمری جمع آوری، و نسبت به تهیه مواد غذایی، بسته بندی و توزیع آنها اقدام می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین تحریری در پایان اظهار داشت: با توجه به این که از این کمک ها بهره برداری بیشتری صورت بگیرد و صرفاً به پک های غذایی اکتفا نشود، محتوای دینی و فرهنگی، اعم از نشریه اخلاقی و معرفتی و سی دی و همچنین یک پک ویژه کودکان مشتمل بر کتاب آموزش قرآن و... اهدا خواهد شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی کرونا آیت الله تحریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر

همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت پایگاه مقاومت بسیج شهید وثیق در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند و این بسته‌ها را بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اراک + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر