Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، نتایج درخواست های دانشجویان شاهد و ایثارگر مشمول آئین نامه نقل و انتقال که در سامانه سجاد ثبت نام کرده بودند از طریق کد پیگیری در سامانه قابل رویت است.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه در بسیاری از دانشگاه ها نمرات تمام دروس خصوصاً دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ثبت نشده است لذا میهمانی تمام دانشجویانی که میهمان بوده اند، یک ترم دیگر تمدید شده است و جهت تمدید حضور برای نیمسال های آتی در دانشگاه مقصد در بهمن ماه تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان لازم است در صورت کسب شرط معدل درج شده در حکم در دی ماه مجدد در سامانه سجاد ثبت نام و کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ خود را نیز بارگذاری کنند.

کد خبر 5011958 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: نقل و انتقال دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان شاهد و ایثارگر کنکور 99 سازمان سنجش محرم 99 وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال تحصیلی جدید نقل و انتقال دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و مراسم شورای اداری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه سامانه نان کار دریافت ایده‌های جدید و مؤثر بر اساس نیازها را بر عهده دارد، ابراز داشت: نان در واقع سامانه ایده‌ها و نیازها است و می‌کوشد تا ارتباط بین علم و صنعت را برقرار کند.

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های تشویقی برای دانشجویان استفاده کننده از این سامانه در نظر گرفته شده است، افزود: به این دانشجویان دو برابر پاداش داده می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت علوم ضمن بیان اینکه تطبیق پایان نامه‌ها با نیازهای روز کشور یکی از اولویت‌های این وزارت خانه است، ابراز داشت: برای تحقق این منظور همه شرکت‌های خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید نیازها و مشکلات خود را در آن ثبت کنند.

خطیبی ضمن تاکید بر اینکه باید پایه‌های تشویقی برای اساتید و دانشجویان بیشتر شود، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گام‌های بلندتری را برای ارتقا سطح علمی دانشگاه‌ها برداریم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای مورد نیاز ایجاد بورسیه صنعتی دانشجویان است، افزود: هدف از این اقدام اینکه بتوان در کنار تولید از علم روز نیز بهره برد.

کد خبر 6081670

دیگر خبرها

  • خبر مهم هواشناسی استان فارس
  • ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد