Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:17:05 GMT

مناقشه بر سر بازگشایی مدارس آمریکا به دادگاه کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۱۴۴

مناقشه بر سر بازگشایی مدارس آمریکا به دادگاه کشیده شد

اتحادیه معلمان آمریکا مناقشه بر سر بازگشایی مدارس این کشور در اوضاع کرونایی را به دادگاه کشانده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اتحادیه معلمان آمریکا ضمن اعلام ناامن بودن شرایط برای بازگشایی مدارس در حالی که شیوع ویروس کرونا به تهدید بزرگی تبدیل شده است، تلاش دولت ترامپ برای بازگشایی مدارس را با انگیزه های سیاسی مرتبط دانسته و این مناقشه را در سراسر شهرهای این کشور در دادگاه مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش 40 درصدی ابتلای کودکان به کرونا و اصرار ترامپ برای بازگشایی مدارس آمریکاترامپ: برخی‌ها به دلایل سیاسی می‎خواهند مدارس آمریکا بسته باقی بماند

 

بر اساس این گزارش اتحادیه معلمان آمریکا هشدار داده است که بازگشایی مدارس در شرایط کنونی، تنها جان و زندگی پرسنل و دانش آموزان را به خطر می اندازد.

مقام های ایالتی آمریکا از فلوریدا و تگزاس گرفته تا آیوا شکایت هایی را علیه دولت ترامپ به خاطر فشار برای بازگشایی مدارس مطرح کرده اند.

این در حالی است که شکایت های مختلفی نیز از سوی والدین دانش آموزان در ایالت های مختلف به خاطر نارضایتی از روند آموزش آنلاین در دادگاه ها مطرح شده و این مساله مقام های ایالتی را مجبور کرده است تا فعالیت فیزیکی مدارس و کلاس های درس را سریعتر از سربگیرند.

در حالی که میلیون ها دانش آموز خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید در آمریکا به صورت از راه دور، فیزیکی و مجازی آماده کرده اند، به نظر می رسد منازعات بر سر بازگشایی مدارس تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" بیشتر بخوانید... افزایش ۴۰ درصدی ابتلای کودکان به کرونا و اصرار ترامپ برای بازگشایی مدارس آمریکا ترامپ: برخی‌ها به دلایل سیاسی می‎خواهند مدارس آمریکا بسته باقی بماند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش ۴۰ درصدی ابتلای کودکان به کرونا و اصرار ترامپ برای بازگشایی مدارس آمریکا ترامپ: برخی‌ها به دلایل سیاسی می‎خواهند مدارس آمریکا بسته باقی بماند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۲ عربستان| برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی در قطیف با وجود سرکوبگری آل سعود ۳ سید عبدالملک الحوثی: ملت یمن گزینه خود را درباره رژیم‌های امارات و عربستان نهایی کرده است ۴ «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ ۵ صادرات نفت ایران بسیار بیشتر از آمار آمریکاست ۶ هراس صهیونیست‌ها از «توازن وحشت» حزب‌الله ۷ هشدار درباره تحرکات آمریکا و برخی رژیم‌های عربی برای فتنه انگیزی در عراق ۸ حمله موشکی به اطراف فرودگاه بغداد مهمترین اخبار بین الملل لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ یادداشت| تکرار حادثه یا سناریوی جدید در مرزهای لبنان مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا ترامپ برای بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس آمریکا ترین اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس نیویورک می‌گوید این مرد خودش را در منطقه «منهتن» در نیویورک، جایی که دونالد ترامپ منتظر محاکمه در دادگاه است خودش را به آتش کشیده و آتش‌نشان‌ها در تلاش برای اطفای حریق هستند.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که دادگاه ۱۸ عضو هیئت منصفه دادگاه و ۶ جانشین او را برای رسیدگی به پرونده رئیس‌جمهور سابق در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن تعیین کرد. 

یک سخنگوی اداره آتش‌نشانی نیویورک گفت: «یک مرد در محوطه بیرون این دادگاه خودش را به آتش کشید. هنوز در حال گردآوری جزئیات هستیم.»

برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این فرد برای برای مداوا راهی بیمارستان شده است. 

این اتفاق در پارکی در مقابل دادگاه رخ داده که مسئولان از آن برای برگزاری تجمعات، هم در حمایت از ترامپ و هم ضد او استفاده می‌کنند. 

دادگاه کیفری ترامپ تحت تدابیر شدید امنیتی در طبقه پانزدهم این دادگاه با حضور نیرو‌های سرویس مخفی و همچنین نیرو‌های پلیس دادگاه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ویدئو | خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ