Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: علوم پزشکی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس نظارت کرده و پروژه مهر با محوریت سلامت دانش آموزان پیگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد اظهار داشت: در برخی از شهرها و روستاهای استان اینترنت مناسب وجود ندارند که دانش آموزان آموزش مجازی ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش به‌صورت فیزیکی خیلی اثرگذارتر از آموزش مجازی است ادامه داد: در روستاها آموزش مجازی دانش آموزان به‌دلیل وضعیت اینترنت سخت است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هیچ‌کس اعتقادی بر تعطیلی مدارس و آموزش ندارد اما باید یک تصمیم اجرایی گرفت گفت: دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در مدارس نظارت کند و پروژه مهر آموزش و پرورش با محوریت سلامت دانش آموزان در مدارس استان کرمان پیگیری شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: 5 میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارنداتصال 1500 مدرسه کرمان به اینترنت / ‌لباس فرم برای دانش‌آموزان منتفی شدجزئیات بازگشایی مدارس استان کرمان اعلام شد؛ توزیع بسته‌های کمک آموزشی از 15 شهریور آغاز می‌شود

در این جلسه مهدی شفیعی مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: شاخص‌های رنگ‌بندی استان‌ها از قرمز، زرد و سفید در کشور در هفته‌های آینده تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر وضعیت استان کرمان قرمز بوده و بعضی شهرستان‌ها در وضعیت هشدار قرار دارند گفت: تا نیمه خردادماه بستری زیر 15 سال در استان کرمان خیلی محدود داشتیم اما از این تاریخ به بعد 245 مورد بستری زیر 15 سال داشتیم که 17 درصد بستری‌های ما بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه فصل شیوع آنفلوانزا را نیز در پیش داریم که امسال رفتار این ویروس غیرقابل پیش‌بینی است افزود: در حال حاضر وضعیت شیوع ویروس کرونا در جنوب استان کرمان زرد است و در مابقی استان وضعیت قرمز و نارنجی است.

انتهای پیام/511/

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان اینترنت دانش آموزان بیشتر بخوانید... عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان اینترنت دانش آموزان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۶ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۷ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۸ زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان اینترنت دانش آموزان استان کرمان اینترنت دانش آموزان عضو کمیسیون آموزش مجلس استان کرمان دانش آموزان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟

مدارس آموزش از راه دور نوعی از مدارس هستند که یادگیری آموزش در آن‌ها غیر حضوری و برای افرادیست که به هر نحوی امکان حضور در مدرسه را ندارند و از راه دور به کمک اینترنت می‌توانند تحصیل جامانده خود را جبران کنند.

دوگروه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در شرایط خاص که امکان دسترسی به آموزش را ندارند و دانش‌آموزان بزرگسال، کسانی که بالای ۱۸ سال سن دارند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مدارس عادی حضور یابند، می‌توانند در این مدارس ثبت نام و تحصیل خود را ادامه دهند.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه مدارس از راه دور مطابق آیین نامه‌های آموزشی مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش فعالیت دارند گفت: این مدارس موظف به برگزاری کلاس‌های هدایت آموزشی و رفع اشکال به ازای هر واحد درسی «۶ ساعت» در هر نیم سال تحصیلی هستند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بر حسب نیاز در مدرسه حضور پیدا می کنند افزود: برای هر دوره تحصیلی مشکلات حوزه آموزش آن‌ها حل می شود؛ البته آموزش چهره به چهره را در دوره‌های لازم التعلیم و واجب التعلیم دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تعداد دانش آموزان تحصیل کننده در این مدارس را حدود ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور اعلام کرد و ادامه داد: آموزش این دانش‌آموزان با محوریت بزرگسالان است.

محمودزاده با بیان اینکه با توجه به مجوز کمیسیون خاص منطقه و استان حدود ۴۰۰۰ دانش‌آموز از تعداد کل محصلان این مدارس، لازم التعلیم (زیر ۱۸ سال) هستند گفت: این افراد امکان حضورشان در مدرسه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این مدارس تمام شرایط مدارس عادی را از نظر دروس و امتحانات نهایی و امتحانات داخلی و ... دارند افزود: شهریه مدارس از راه دور براساس شهریه ثابت و متغیر هر واحد درسی و بنا به پیشنهاد موسسان و تایید شورای نظارت استان تعیین می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن اشاره به طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس گفت: بدنبال این کار هستیم چرا که هدفمان این است که همه بزرگسالان را در قالب مدرسه مجازی ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند