Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان سیریک گفت: در دوره جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با کمک خود مردم آسیب شناسی می کنم و از راهکارهایی که خود مردم ارائه می دهند در جامعه رفع آسیب خواهیم کرد.

حجت الاسلام خلیلی، امر به معروف و نهی از منکر نیز وظیفه عموم مردم عنوان کرد و افزود: مردم پیشگامان اصلی در امر به معروف و نهی از منکر هستند، و ستاد به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که خود مردم آمران به معروف اصلی در جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک ضرورت می دانند، اضافه کرد: مردم به این باور رسیده اند که امر به معروف ضامن ترویج خوبی ها و کاهش بدی ها در جامعه است و نهی از منکر، زشتی ها را از جامعه دور نگه می دارد.

حجت الاسلام احمد خلیلی گفت: یکی از وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

وی در پایان با معرفی مختار رحیمی به عنوان روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سیریک و مسئول اصلی برگزار کننده تمام برنامه های ستاد از مردم و مسئولان شهرستان به منظور بهتر برگزار شدن برنامه های ستاد تقاضای همکاری کرد و تاکید کرد: اعضای ستاد موظفند که تبیین و ترویج فرهنگسازی امر به معروف و نهی از منکر با رویکردی اقناعی در تمامی سطوح جامعه با بهره گیری از فضای معنوی و حماسی انجام دهند.

کد خبر 5012023

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی منکر سیریک هرمزگان امر به معروف و نهی از منکر محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم

به گزارش جماران؛ جلیل محبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: راهی جز خون دل خوردن نمانده...

 

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود