Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،غلامحسین بختشاهی اظهار کرد: محور اسالم به خلخال از جاده‌های برفگیر و کوهستانی تالش  در استان گیلان است و بخش‌هایی از آن به دلیل برفروبی‌ها و نمک پاشی‌های مکرر بخصوص در زمستان ۹۸ تخریب شده بود.

وی ادامه داد: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور، از سمت اسالم به خلخال تامین شده است و کار اجرایی آن به زودی با حضور مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای، نماینده و فرماندار تالش و برخی مقامات محلی دیگر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش افزود: دستگاه‌های عملیات روکش آسفالت در محل پروژه استقرار یافته‌اند و کارگاه فنی تجهیز شده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه، روکش آسفالت مسیر یاد شده تکمیل شود.

کد خبر 544876 برچسب‌ها استان گیلان آسفالت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان آسفالت روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان گفت: آسفالت خیابان سلمان به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد و مدیریت معابر است که تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در پی دارد و ترافیک را روان می‌سازد.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ و به‌نوعی درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری، اجرای آسفالت این خیابان، اواخر سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت که با توجه به تعطیلات نوروزی، این پروژه در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اجرای آسفالت خیابان سلمان به طول ۱.۵ کیلومتر، خط‌کشی ترافیکی این خیابان نیز به میزان ۵ هزار متر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظری‌پور افزود: پروژه اجرای آسفالت بلوار میلاد نیز با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت، در عرصه شش هزار متر مربعی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای آسفالت خیابان سلمان و بلوار میلاد با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 747726

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود