Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احمد اسکندری‌نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۲۵ بسته تحولی سند تحدل بنیادین از وزارت آموزش به استان‌ها ابلاغ شده که عملیاتی است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید نیز از وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، افزود: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شرایط مختلف شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست و این شعار را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: بازگشایی مدارس یک رویداد ملی است و تقریبا ۱۵ میلیون نفر دانش آموزان ما در سراسر کشور در سال تحصیلی جدید وارد مدرسه می‌شوند.

۱۵ شهریور روز بازگشایی مدارس در سراسر کشور است، سال ۹۸، ۵ ماه از سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس شد.

مدرسه تلویزیونی روزانه ۲۸ برنامه پخش می‌کند. استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در این شرایط مدارس استان تعطیل هستند.

در مناطقی که در وضعیت سفید و زرد قرار دارند مدارس باز بوده و دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند. در هر شرایطی معلم در مدرسه وجود دارد و از محل مدرسه آموزش‌های خود را به‌صورت مجازی یا حضوری برگزار می‌کند.

در سال تحصیلی گذشته شبکه مجازی شاد برای آموزش مجازی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است. امسال نیز از این شبکه استفاده خواهد شد.

بعضی از محتوای آموزشی و کتاب درسی دانش‌آموزان نیز در این شبکه بارگذاری شده و قابل دسترسی است.  ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه در استان فاقد اینترنت بودند که به همت وزارت ارتباطات تاکنون هزار و ۵۰۰ مدرسه به اینترنت متصل شدند.

کد خبر 544973 برچسب‌ها كرونا در ايران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کرمان مدرسه و مدارس بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس لرستان
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟