Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:50:33 GMT

سیلوستر استالونه برای «راکی» برنامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۸۱۹

سیلوستر استالونه برای «راکی» برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سیلوستر استالونه دیروز اعلام کرد دارد روی تدوین جدید «راکی ۴» در سالگرد اکران آنکه ۲۷ نوامبر (۷ آذر) است، کار می‌کند.

وی نوشته در سی و پنجمین سالگرد اکران «راکی ۴» تدوین جدیدی از آن را که توسط خودش انجام شده ارایه می‌کند. وی همچنین از استودیو ام‌جی‌ام تشکر کرده که این فرصت را به او داده است تا دست به این کار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفته روبات پائولی را که در دهه ۱۹۸۰ کمی هم عجیب و غریب بود از فیلم حذف می‌کند. وی در این باره افزود: این روبات برای همیشه کنار می‌رود، دیگر ربات بی ربات.

این فیلم در سال ۱۹۸۵ موفقیت بزرگی بود و دلف لاندگرن را به مخاطبان معرفی کرد که در نقش ایوان دراگو ظاهر شد که بوکس‌بازی قدر و جوان از جماهیر شوروی بود. این فیلم در ضمن آخرین باری است که کارل ویترز در مجموعه ظاهر شد.

استالونه جزییات بیشتری ارایه نکرده اما همین کافی بود که این خبر را در شبکه‌های اجتماعی حسابی پرمخاطب کند.

سری فیلم‌های «راکی»، عنوان هشت فیلم سینمایی پیرامون زندگی و مسابقات بوکسوری به نام راکی بالبوآ از دوران گمنامی و بی‌پولی تا به اوج رسیدن به شهرت و ثروت و دوباره در مسیر سراشیبی افتادن او و خانواده اش را روایت می‌کند. از این میان قسمت‌های دوم، سوم، چهارم و ششم را خود استالونه کارگردانی کرده است.

کد خبر 5012039

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلوستر استالونه فیلم سینمایی سینمای آمریکا محرم 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه دو سیما رادیو نمایش ویروس کرونا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما فیلم مستند محمود کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با لیست مورد تأیید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)

۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رؤیا غضنفریان)

۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه

۴- داروخانه دکتر حیدری قشم

۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

کد خبر 6083589

دیگر خبرها

  • قدر دانی زلنسکی از آمریکا/ بایدن وعده داد: کمک ها نظامی بسرعت به کی یف ارایه می شود
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود
  • ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران
  • همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم