Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - در طی پنج ماه نخست سال جاری بانک کار آفرین توانست تراز عملیاتی مثبت ۲۸ میلیارد تومان را ثبت کند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، فعالیت ماهیانه بانک در مرداد ماه، ۲۴۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری ۱۸۹ میلیارد سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۳۵ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک کار آفرین در این دوره پنج ماهه توانست ۹۸۰ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند و ۹۵۲ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری پرداخت کرد. این بانک در دوره مشابه سال گذشته ۷۳۴ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد به سرمایه گذاران ۷۷۳ سود پرداخت کرد.

مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در این دوره زمانی ۵۴درصد نسبت دوره مشابه سال گذشته افزایش یافت و به رقم ۲۴ هزار ۸۶ میلیارد تومان رسید و همچنین مانده تسهیلات اعطایی با رشد ۳۸ درصدی به رقم ۱۶ هزار ۹۳۹ میلیارد تومان رسید.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تسهیلات اعطایی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار خوروبیابانک در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در پیگیری اعضای کارگروه شهرستان؛ تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۲۵ درصدی به همراه داشته است.
مرتضی غلامرضایی افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد