Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اتحادیه نانوایان همدان با اشاره به تعیین روزی ۳ هزار تومان برای تامین بهداشت نانوایی‌ها گفت: شعله‌های داغ تنور و قرار گرفتن طولانی مدت کارگران نانوایی در هوای گرم سبب روی گردانی آن‌ها از ماسک شده است. - اخبار استانها -

ابوذر گلمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بخاطر گرمای شدید در فضای نانوایی و وجود گاز منوکسیدکربن،  بسیاری از کارگران قادر به استفاده از ماسک نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اینکه چرا بیشترین تخلفات در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به صنف نانوایان است؟ تصریح کرد: وقتی می‌خواهند قیمت نان را تعیین کنند عواملی متعددی در نرخ آن در نظر گرفته می‌شود که یکی از فاکتورها مربوط به بهداشت نانوایی است.

رئیس اتحادیه نانوایان همدان افزود: وقتی هزینه بهداشت هر نانوایی روزانه 3 هزار تومان تعیین شده است، چگونه می‌توان توقع داشت بدون کوچکترین حمایت بهداشتی از نانوایان، پروتکل‌های بهداشتی بخوبی در این اماکن رعایت شود.

گلمحمدی با تاکید بر اینکه تاکنون حتی یک قطره مایع ضد عفونی کننده و یا ماسک از سوی سازمان صمت و یا دیگر ارگان‌ها به نانوایی ها داده نشده، تصریح کرد: درآمد نانوایان هم به اندازه ای نیست که بتوانند علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران، مبلغی را هم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده اختصاص دهند.

وی افزود: به ما میگویند برای پیشگیری از کرونا و انتقال ویروس از راه پول نقد، یک نیروی کار را برای گرفتن پول از مشتری و تحویل نان به آن ها قرار دهید، اما این درخواست درحالی است که درآمد نانوایی‌ها کفاف استخدام نیروی جدید را نمی‌دهد.

پلمب 442 مورد از مراکز عمومی متخلف در زمینه سلامت عمومی کرمانشاه/سهمیه 20 نانوایی کرمانشاه قطع شدگزارش| افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها بعد از گرانی نان در استان مرکزینانوایان اردستانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/معرفی 8 واحد صنفی به تعزیرات

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با گلایه از اینکه چرا انگشت اتهام فقط به سمت و سوی نانوایی ها دراز است، تصریح کرد: همکاری مردم هم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی‌ها ضعیف است. نقاطی برای قرار گرفتن هر مشتری مشخص شده اما متاسفانه تعداد اندکی به آن عمل می‌کنند.

گلمحمدی با بیان اینکه تاکنون چندین مورد از نانوایی‌های متخلف به تعطیلی کشیده شده، گفت: اما این تعطیلی ها هم تاثیری در حل مشکلات نانوایان نداشته است.

انتهای پیام/743/ی

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۵۰ نانوایی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز فعال هستند/ توصیه‌های کرونایی برای خرید نان استاندار خراسان جنوبی: بیشترین حجم شکایت‌های مردمی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌هاست از گوشه و کنار خراسان جنوبی| از توزیع ماسک ارزان قیمت در استان تا پلمب ۶ نانوایی در بیرجند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۵۰ نانوایی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز فعال هستند/ توصیه‌های کرونایی برای خرید نان استاندار خراسان جنوبی: بیشترین حجم شکایت‌های مردمی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌هاست از گوشه و کنار خراسان جنوبی| از توزیع ماسک ارزان قیمت در استان تا پلمب ۶ نانوایی در بیرجند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۴ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۵ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۸ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مهمترین اخبار استانها عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا وزیر ورزش هیچ نظارتی بر قرارداد ننگین ‌ویلموتس نداشت‌‌ / با چنین مدیرانی باید فاتحه فوتبال را خواند‌ گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است خوزستان| درخواست فعالان حوزه و دانشگاه از رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان جنوبی ترین اخبار نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد

آفتاب‌‌نیوز :

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی مدعی شد که غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران و نبود دسترسی بازرسان بین‌المللی به تاسیسات اتمی آن، به نگرانی‌ها درباره فعالیت‌های هسته‌ای آن دامن می‌زند.

با این وجود، گروسی گفت که نسبت به حفظ گفتگو‌ها در این باره متعهد است.

خبرگزاری آلمانی دویچه وله گزارش داد که گروسی در گفت‌وگویی با این خبرگزاری مدعی شد ایران "چند هفته، نه چند ماه" با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن یک بمب اتمی فاصله دارد.

او افزود:، اما به معنای این نیست که ایران سلاح اتمی دارد یا در این بازه در اختیار خواهد داشت.

مدیرکل آژانس توضیح داد، در حالی که غنی‌سازی اورانیوم در سطح نظامی نگران‌کننده است، نمی‌توان بر اساس این نتیجه گرفت که ایران در حال حاضر یک سلاح اتمی دارد.

گروسی گفت که اهداف ایران در این زمینه مشخص نیست و تنها می‌توان درباره آن گمانه‌زنی کرد.

ابراز نگرانی مدیرکل آژانس در حالی درباره برنامه هسته‌ای ایران مطرح می‌شود که ایران یک سال و نیم پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای (برجام) در سال ۲۰۱۸، متحمل شدن تحریم‌های بازگردانی‌شده واشنگتن و بدعهدی شرکای اروپایی در کاهش تاثیر تحریم‌های آمریکا، اعلام کرد که در پنج گام تعیین‌شده و طبق بند ۳۶ برجام از انجام دادن برخی تعهدات داوطلبانه خود در توافق فاصله می‌گیرد.

محدود کردن امکانات نظارتی آژانس در تاسیسات ایران نیز اقدام متقابل تهران در واکنش به قطعنامه تنبیهی آمریکا و شرکای اروپایی برجام در دو سال گذشته انجام شد. اما مذاکرات میان ایران و آژانس برای حل‌وفصل مسائل پادمانی باقی‌مانده ادامه دارد و ایران تا کنون به تعهدات خود در بیانیه‌های مشترک با آژانس عمل کرده است.

اگرچه، مقامات ایران تاکید کرده‌اند در صورت بازگشت تمامی طرفین توافق به اجرای تعهدات خود، اقدامات انجام‌شده را به حالت اولیه بازمی‌گرداند.

در این میان، مذاکرات میان ایران و طرفین اصلی برجام به منظور احیای این توافق که در مارس ۲۰۲۱ آغاز شد، به بن‌بست رسیده است. ایران طی توافق هسته‌ای متعهد شده بود که در ازای لغو کلیه تحریم‌های آن، فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند.

دویچه وله در ادامه نوشت که گروسی مدعی شد، آژانس از سطح دسترسی مورد نیازش در ایران برخوردار نیست که گمانه‌زنی‌ها درباره فعالیت‌های هسته‌ای آن را تشدید می‌کند.

او همچنین به حل‌وفصل نشدن مسئله برخی یافته‌های آژانس، از جمله ذرات اورانیوم در محل‌های پیش‌بینی‌نشده اشاره کرده و گفت که این موضوع به تردید‌ها درباره شفافیت ایران دامن می‌زند.

گروسی گفت: این موضوع محور اصلی گفت‌وگویی بوده است که تلاش کرده‌ام با ایران برقرار کنم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه، با اشاره به افزایش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی در پی اقدامات متجاوزانه این رژیم و پاسخ قاطعانه ایران، هرگونه ایده حمله به تاسیسات هسته‌ای را محکوم کرد.

او بیان کرد: حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است.

گروسی همچنین درباره تهدید حملات هسته‌ای نیز گفت: به نظرم عادی‌سازی صحبت کردن از تسلیحات اتمی، استفاده از تسلیحات اتمی، کسب تسلیحات اتمی واقعا اسفناک است.

او همچنین گفت که آژانس همواره از گفتگو‌ها میان ایران و آمریکا حمایت می‌کند.

مدیرکل آژانس همچنین درباره مذاکرات میان ایران و آژانس گفت: آنچه واقعا به آن تمایل دارم، مذاکرات میان ما، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران است، چون چیز‌های زیادی وجود دارد که باید درباره آن شفاف‌سازی شود و به همین دلیل است که قصد داریم به زودی به ایران سفر کنیم.

او گفت که پیامش به ایران این است که باید بیشتر با آژانس همکاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است