Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله رییسی گفت: باید کارگاه‌هایی که توسط بانک‌ها تملک می‌شود، به تعطیلی کشانده شود، گزارشاتی که از استان‌ها داریم حاکی از تعطیلی برخی از این واحدهاست و این خلاف آنچیزی است که در جلسه با مدیران عامل بانک‌ها وعده داده شد. تاریخ انتشار: 12:49 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۶۲۶

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه،  قوه قضاییه آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط حسین بن علی علیه الاسلام برافراشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضایی به طور خاص هم متولی نظارت بر اصلاح بستر‌های فسادزاست هم قضاوت عادلانه و هم مقابله با مفسدان.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: شفاف سازی در نظامات اقتصادی و تحقق دولت الکترونیک را از دولت، پیگیری می‌کنیم. توصیه در این زمینه کافی نیست وظیفه ما اقدام و عمل براساس شاخص‌های قابل اندازه گیری است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه حکومت امویان و عباسیان، نتیجه حاکمیت جهل بر جامعه اسلامی است، گفت: جامعه‌ای که جهل بر آن مسلط شود، قدرت‌های مستکبر برآن حاکم می‌شوند. اول تحریف حقایق می‌آید و سپس تحریم میکنند.

وی ادامه داد: فساد در حکومت اسلامی برچسب ناچسبی است و ذات نظام اسلامی پاک است و هاضمه آن، ضدفساد.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه فساد اداری در نظام اسلامی را برنمی تابیم، تاکید کرد: نباید کارگاه‌هایی که توسط بانک‌ها تملک می‌شود، به تعطیلی کشانده شود، گزارشاتی که از استان‌ها داریم حاکی از تعطیلی برخی از این واحدهاست و این خلاف آنچیزی است که در جلسه با مدیران عامل بانک‌ها وعده داده شد. از قضات دیوان عالی کشور بابت تصویب رای وحدت رویه در خصوص ضمانت اجرا نداشتن قرارداد‌های بانکی با سود بیش از نرخ مصوب بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار تشکر میکنم. مهمترین اثر این اقدام دیوان، حمایت حقیقی از تولید کنندگان بود. در موضوع پرونده‌های مرتبط با واگذاری‌ها درخصوصی سازی، دو جنبه وجود دارد، یکی جرایم افراد و دیگری بررسی نحوه واگذاری که آیا مطابق ضوابط صورت گرفته است؟

رییس قوه قضاییه در واکنش به مسائل مطرح شده در جلسه درخصوص برخی واگذاری‌های مساله دار در خصوصی سازی، دستور داد ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده رییس سازمان خصوصی سازی و مدیران متخلف برخی شرکتها، سازمان بازرسی، موضوع تعیین تکلیف خصوصی سازی‌های مساله دار و خلاف ضوابط و مقررات مانند شرکت‌های هفت تپه و پالایشگاه کرمانشاه را از سازمان خصوصی سازی و وزارتخانه‌های ذیربط پیگیری کند.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه آیت الله رییسی خصوصی سازی قوه قضاییه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  

استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرد و گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری سال جاری دانست و اظهارداشت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم تا فساد موجود در این حوزه از بین برود ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت. 
 
وی با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث استان، عنوان‌کرد:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کارهای آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

دوستی تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان را از دیگر اولویت‌های استان برشمرد و تصریح کرد: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود ضمن اینکه در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرده گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، خاطرنشان‌کرد: تمامی مدیران باید  برای حضور مردم در عرصه اقتصاد راه پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس