Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: با هماهنگی انجام شده تمرینات تیم‌های ملی تکواندوی مردان، بانوان و پاراتکواندو از ۲۰ شهریور ماه آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اعلام مسئولان سازمان تیم‌های ملی تکواندو، اردوهای ملی‌پوشان در دو گروه مردان، زنان و پاراتکواندو از روز 15 شهریور ماه پس از وقفه‌ای 6 ماهه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آقایان؛ سجاد مردانی، میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و سروش احمدی چهار بازیکنی خواهند بود که از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

آرش فرهادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تایید آغاز اردوهای تیم‌های ملی از 15 شهریور ماه اظهار داشت: از روز اول نیز پیگیر آغاز تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاص بودیم و در نهایت با همکاری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون، پروتکلی تنظیم و به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بردیم و مجوز لازم را اخذ کردیم.

وی تصریح کرد: البته به صورت کتبی منتظر صدور ابلاغ آغاز تمرینات هستیم که فکر می‌کنم در روزهای آینده این ابلاغیه ارسال شود و ما رسما از ابتدای هفته آینده اردوها را آغاز خواهیم کرد. با وجود اینکه هنوز برنامه خاصی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام نشده و تنها زمان آغاز بازی‌های المپیک مشخص است اما آغاز تمرینات می‌تواند تاثیرگذار باشد و بچه‌ها به لحاظ روحی و جسمی دچار تغییرات مثبت شوند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص اینکه در بخش بانوان اردو با چند بازیکن آغاز خواهد شد، گفت: در بخش بانوان با نایب رئیس محترم بانوان فدراسیون و کادر فنی در ارتباط هستیم. در این بخش با توجه به اینکه هنوز برنامه مسابقات کسب سهمیه اعلام نشده، دست‌ ما برای آغاز اردوها باز است. تاریخ پیشنهادی اوایل هفته آینده است اما احتمال دارد اردوی بانوان را با تاخیر و از اوایل مهر ماه آغاز کنیم.

فرهادیان تصریح کرد: در بخش بانوان هنوز کادر فنی به جمع‌بندی در خصوص بازیکنانی که به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد، نرسیده است. از طرفی با توجه به تعطیلی چند ماهه تمرینات باید آمادگی بازیکنان رصد شود تا بهترین و آماده‌ترین نفرات به مسابقات کسب سهمیه اعزام شوند. در بخش بانوان با تعامل و فراغ بال بیشتری می‌توانیم کار را آغاز کنیم تا بهترین نفرات در اردوها حضور داشته باشند اما ممکن است در شروع اردوها کادر فنی نفرات بیشتری را به تمرینات فرا بخواند تا آماده‌ترین‌‌ها برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه انتخاب شوند.

وی در پایان در خصوص زمان انجام تست کرونا از ملی‌پوشان گفت: در آغاز اردو تست کرونا را انجام خواهیم داد و در این خصوص هماهنگی لازم با رئیس کمیته پزشکی فدراسیون انجام شده است. یکی از دلایلی که یک تاریخ واحد برای آغاز تمرینات مد نظر ما است، فراهم کردن شرایط برای انجام تست کرونا از بازیکنان و اعضای کادر فنی است.

فرهادیان: تا زمان دریافت ابلاغ رسمی نمی‌توانیم تمرینات را آغاز کنیم/ آماده شروع اردوها بعد از تاسوعا و عاشورا هستیم

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو آرش فرهادیان بیشتر بخوانید... اردبیل میزبان لیگ‌های استانی تکواندو می‌شود برنامه زمان‌بندی مسابقات پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اردبیل میزبان لیگ‌های استانی تکواندو می‌شود برنامه زمان‌بندی مسابقات پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص شد واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو آرش فرهادیان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۲ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۳ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۴ رحمتی سرمربی شهر خودرو شد ۵ کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است ۶ تأیید ادعای «دی‌‌مارتزیو» توسط خبرنگار گاتزتا‌دلواسپورت؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال ۷ اظهار ارادت مربی اسپانیایی الشرطه به مقام امام حسین (ع) + عکس ۸ مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین مهمترین اخبار ورزشی اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک سوم قیمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو تیم های ملی تکواندو مسابقات کسب سهمیه قرارداد ویلموتس بخش بانوان آغاز تمرینات ترین اخبار کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، دیدار‌های انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، سه شنبه ۷ فروردین و پس از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.   بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.   ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.   مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.   رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.   بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • تیم ملی ITF تکواندو راهی ارمنستان شد
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین