Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز دوشنبه ۱۰ شهریور در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساماندهی فرآیند استعلامات کارگروه امور زیربنایی استان، گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی ساماندهی فرآیند استعلام ها در کارگروه امور زیربنایی استان با توجه به حجم اقدامات و تبادل اطلاعات در این حوزه، امری ضروری و الزام آور است و تمامی حمایت ها از جمله پشتیبانی منابع مالی، توسعه و نگهداری، تولید محتوا، آموزش کاربران و سایر موارد در مسیر تولید نرم افزار باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مسیر راه اندازی این سامانه بحث مباحث و مسائل حقوقی در خصوص پاسخ استعلام ها نیز وجود دارد، تاکید کرد: متولیان امر باید به مجوز های قانونی و حقوقی این حوزه بر بستر خدمات الکترونیک نیز توجه جدی داشته باشند.
شریفی نژاد به مزایای ارائه خدمات الکترونیک و توسعه دولت الکترونیک اشاره داشت و افزود: تسهیل گری در فرآیند های کارگروه امور زیربنایی، تسریع در ارسال استعلام ها، تسریع در دریافت پاسخ استعلام ها و در نهایت تسریع و تسهیل در صدور مجوزها برای افراد متقاضی، باید خروجی استفاده از این سامانه باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر بررسی و مطالعه تمامی ابعاد مورد بحث در این حوزه، بررسی جامع نیازها، تحلیل داده و اطلاعات مورد نیاز و انجام مطالعات جامع زیر نظر متخصصان امر تاکید کرد و بیان داشت: این نرم افزار باید بتواند در آینده انواع و اقسام خروجی های مورد نیاز کارشناسان برلی بررسی و تحلیل تخصصی را فرآهم‌ نماید و ضمن توجه به امر نگهداری و پشتیبانی از داده و اطلاعات توسط تیم سازنده نرم افزار، باید قابلیت توسعه و ارتقاء نیز برای آن اندیشیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در بخش دولتی و خصوصی برای تامین مباحث سخت افزاری این سامانه تاکید و اظهار داشت: عملیاتی نمودن فرآیند های این سامانه یکی از بحث های جدی است که آموزش کاربران سامانه در ادارات و دستگاه های اجرایی نیز باید به عنوان اصلی ترین مولفه این امر، مورد توجه قرار گیرد.

46

کد خبر 1427351

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان کارگروه امور زیربنایی استعلام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسع منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه سفارش و توزیع مواد آموزشی به آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی شیوه نامه انجام و کتب درسی بر اساس سفارشات مثبوت در سامانه توزیع می‌شود.


سید علی مدینه افزود: مبنای توزیع کتب در تمامی دوره ها، سفارش‌های مثبوت در سامانه است، با توجه به اینکه فهرست سفارش دانش آموزان در سامانه به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده است و درخواست نسخه چاپی ثبت سفارش فردی از اولیا دانش آموز توسط مدارس به جهت صرفه جویی ممنوع است.


او گفت: مدیران مدارس لیست قیمت کتب درسی را در معرض دید اولیا و دانش آموزان قرار دهند؛ و بهای کتاب‌های درسی صرفا بر اساس قیمت پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


مدینه افزود: در صورت تغییر پایه، مدرسه و یا رشته تحصیلی دانش آموز و نیاز به اصلاح سفارش، بر اساس تقویم زمان بندی اعلام شده در شیوه نامه پیوست و قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، مدرسه و یا دانش آموز ملزم به اصلاح سفارش کتب (فقط یک مرتبه) می‌باشند.


او گفت: ثبت سفارش تک جلدی (آزاد) کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی ویژه معلمان از تاریخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۴۰۳ و برای دانش آموزانی که فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند از تاریخ ۰۶ / ۰۸ / ۱۴۰۳ آغاز می‌گردد و تا تاریخ ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیاء شد
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران