Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@23:13:18 GMT

۲ بازیکن پرسپولیس از لیست آسیایی خارج شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۰۹۷

۲ بازیکن پرسپولیس از لیست آسیایی خارج شدند

خبرگزاری میزان- ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل مصدومیت نمی‌توانند سرخ‌پوشان تهران را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند و از لیست این تیم خط خوردند. تاریخ انتشار: 13:52 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۵۹۸

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت پرسپولیس است و در همین راستا نام محسن ربیع‌خواه که استخوان پایش ترک خورده و محمد انصاری که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم است را از لیست آسیایی خود خارج کرد تا جا برای جذب یک مدافع و یک هافبک در تیمش باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر محمد نادری هم در دربی مصدوم شد و مشخص نیست چه زمانی به شرایط بازی کردن، برسد. همچنین هزینه تمدید قرارداد قرضی نادری با باشگاه کورتریک بلژیک، برای پرسپولیس سنگین است و احتمالاً قرمز‌های تهران تمایلی برای نگه داشتن او ندارند.

در این پست با توجه به آزمون و خطای یحیی و استفاده از بازیکنی مثل وحیدی امیری و حتی شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع چپ که جواب نداد، پرسپولیس به طور جدی در پی جذب سعید آقایی است. مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان می‌تواند در آسیا برای پرسپولیس در این پست بسیار مفید باشد و نگرانی‌های یحیی گل محمدی در این پست را برطرف کند. 

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: برای هیئت مدیره پرسپولیس ملاحظاتی داریم/ از ناراحتی دلال‌ها خوشحالیم/ باز هم افرادی بازداشت خواهند شد/ صدیقی پسرخاله من نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور

سپاهان و تراکتور در تاریخ 15 فروردین بازی معوقه خود را برگزار می کنند

طرفداری | تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای دیدار حساس با تراکتور در تبریز آماده می‌کند که با غیبت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی روبرو است.

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک جوان سپاهان که در بازی با استقلال از ناحیه زانو مصدوم شده بود، هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و به احتمال زیاد در بازی با تراکتور غایب خواهد بود. آریا یوسفی، دیگر بازیکن مصدوم سپاهان نیز شرایط مشابهی دارد و نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان که پس از مصدومیت از ناحیه کمر، چند بازی را از دست داده بود، به تمرینات بازگشته است، اما هنوز آمادگی کامل خود را به دست نیاورده و نیما میرزازاد، دروازه‌بان جوان سپاهان، شانس بیشتری برای بازی در مقابل تراکتور دارد.

دیدار تراکتور و سپاهان در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال