Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌ویکمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹، با بررسی مهم‌ترین خبر‌های دنیا‌های علم و فناوری روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در میز علم این قسمت «چرخ»، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه میزبان شیرین شاطرزاده، روزنامه‌نگار علم و دکتر داریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دکتر طاهرزاده تازه‌ترین مطالعات درباره‌ی مسمومیت‌های غذایی را بررسی می‌کند و شاطرزاده از تئوری جدید مه‌بانگ خواهد گفت.
تئوی مه‌بانگ می‌گوید حدود ۱۵ میلیارد سال قبل در انفجاری فوق‌العاده عظیم، انبساط جهان آغاز شد و فضا پس از این انفجار پر از ذرات شد و همین مه‌بانگ بنیاد جهان را پایه‌گذاری کرد.
در بخش دیگری از «چرخ» محمد کرباسی و علی خورشیدی، دو روزنامه‌نگار فناوری، خبر‌های مربوط به ترکیب مغز و هوش مصنوعی در پروژه‌ی نورالینک و واقعیت افزوده‌ی جدید گوگل را بررسی خواهند کرد.

فصل هفتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویداد‌های علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه چرخ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه چهارم سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • فناوری در خدمت جنایت
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان