Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@23:09:11 GMT

تولید تلویزیون بیش از ۳۰درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۶۹۸

تولید تلویزیون بیش از ۳۰درصد افزایش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدرضا شهیدی» افزود: پنج ماهه امسال بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه تلویزیون در کشور تولید شد، درحالی که این آمار در مدت مشابه پارسال حدود ۳۰۰ هزار دستگاه بود.

به گفته این مقام صنفی، در مجموع وضعیت تولید امسال در مقایسه با سال گذشته بهتر است و چند کارخانه داخلی که با برندهای مطرح خارجی کار می‌کردند و متاثر از خروج آنها از کشور به دلیل تحریم‌های آمریکایی با مشکل روبرو شده بودند، اکنون به مدار تولید بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان‌کرد: امسال در تولید مشکلی وجود ندارد و تامین مواد اولیه خارجی که وابستگی به نرخ ارز دارد،  منتظر تخصیص بانک‌مرکزی است.

شهیدی یادآورشد: نیاز امسال ارزی سازندگان تلویزیون ۳۰۰ میلیون دلار است.

بخش خصوصی باوجود آنکه همچنان از کاهش تخصیص ارز مواد اولیه به تولیدکنندگان لوازم‌خانگی و مشکلات تولید گلایه دارد، اما آمارها افزایش تولید چهار ماهه نخست امسال را نشان می دهد.

امروز با وضعیت کمبود ارز، تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید لوازم‌خانگی دچار مشکل شده، با این حال در شرایط کنونی همه شرکت‌ها در تلاشند تا کالاهای با قیمت مناسب به منظور تامین نیاز مصرف‌کنندگان تولید کنند.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، یکی از واحدهای تولیدی بزرگ کشور تا پایان امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه لوازم‌خانگی ارزان تولید و در اختیار گروه‌های هدف قرار می‌دهد.

«حمیدرضا غزنوی» افزود: این لوازم‌خانگی، هر چند با امکانات کمتر اما با کیفیت مناسب خواهند بود که تلاش شده «بدون یک ریال سود» به دست اقشار آسیب‌پذیر برسد.

پربیننده ترین قیمت لوازم خانگی گران می‌شود؟ قیمت ظروف یکبار مصرف دوبرابر افزایش یافت/ تولید صددرصدی در داخل کشور مشتری‌های دست دوم میوه‌های دورریز ظرفیت صادرات به کشور‌های همسایه ۱۰۰میلیارد دلار بیشتر از الان است کاهش فروش ۵۰درصدی عینک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون لوازم خانگی تلویزیون LED قیمت تلویزیون تولید داخل لوازم صوتی تلویزیون OLED حمایت از تولید داخلی تلویزیون ال ای دی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و این امر با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با گرامیداشت یاد شهدای کارگر، گفت: تلاش در جهت تأمین معیشت خانواده‌، مانند جهاد در راه خداست.

وی با تأکید بر اینکه کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند، افزود: کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وزیر کار با بیان اینکه به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم و توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، گفت: پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار امروز با کارگران، تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت قرار می‌دهیم.

مرتضوی بیان کرد: امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی پدیدار می‌شود و همه توان دولت در این راستا به همگرایی رسیده است.

وی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و توجه به جهش تولید با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقتدار امروز کشور را مرهون مجاهدت کارگران عنوان کرد و افزود: همه این موارد با سرپنجه تدبیر و تخصص نخبگان کارگری محقق شده است.

مرتضوی با اشاره به معرفی منتخبین کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، گفت: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید به خوبی دنبال شود.

وی برگزیدگان جشنواره امتنان را سفیران جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید خطاب قرار داد و تأکید کرد: در حوزه‌های فولاد، انرژی، معادن، پزشکی، کشاورزی و … کارگران نمونه باید راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شد که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شده است.

مرتضوی اظهار داشت: در حوزه مسکن کارگران هم می‌توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد و می‌توان شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.

کد خبر 747832

دیگر خبرها

  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک