Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیایی مدعی شده که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا ممکن است با قبول هدایت تیم فوتبال استقلال دوران مربیگری‌اش را این بار در ایران از سر بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «سریB نیوز» ایتالیا در گزارشی مدعی شده که آینده مربیگری روبرتو دونادونی ممکن است در خارج از کشورش و در ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت به اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات باشگاه استقلال تهران با آندره‌آ استراماچونی برای متقاعد کردن کردن این مرد ایتالیایی جهت بازگشت به تیمی که سال گذشته آن را رها کرد، نوشته است در صورتی که استراماچونی به آبی‌پوشان تهران پاسخ منفی دهد، این باشگاه ممکن است به سراغ گزینه بعدی‌اش که روبرتو دونادونی است، برود.

سایت سری B نیوز، خبر اخیر شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مبنی بر ارائه شدن پیشنهاد قراردادی یک ساله با حقوق چشمگیر از سوی استقلال به استراماچونی را تأیید کرده و مدعی شده که سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ یک روز از مدیران استقلال وقت خواسته تا به پیشنهادشان فکر کند. این سایت نوشته است که استقلال دونادونی را به عنوان گزینه ایتالیایی دومش مدنظر دارد تا در صورت دریافت پاسخ منفی از استراماچونی به او پیشنهاد دهد.

ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی

سایت سری B نیوز نوشته است: یکی از عواملی که به نظر می‌رسد در تصمیم باشگاه استقلال برای انتخاب مربی اهل منطقه لمباردی تأثیرگذار بوده باشد، تجربیات فراوان او از کار در خارج از ایتالیا به عنوان مربی و بازیکن است. دونادونی در لیگ فوتبال آمریکا و پس از آن در پایان دهه 90 با پیراهن تیم الاتحاد در عربستان سعودی بازی کرده است.

آخرین تجربه مربیگری دونادونی 56 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی مانند پارما، ناپولی، بولونیا و جنوا را دارد، تیم شنزن چین بود که تا 20 روز پیش هدایت آن را برعهده داشت. در روزهای اخیر گزارش‌های فراوانی درباره تلاش تیم‌های دسته دوم ایتالیا برای استخدام دونادونی منتشر شده بود و حالا از استقلال به عنوان مشتری جدید او یاد می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا آندره‌آ استراماچونی استقلال بیشتر بخوانید... تأیید ادعای «دی‌‌مارتزیو» توسط خبرنگار گاتزتا‌دلواسپورت؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال واکنش معاون وزیر ورزش به خبر بازگشت استراماچونی به استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأیید ادعای «دی‌‌مارتزیو» توسط خبرنگار گاتزتا‌دلواسپورت؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال واکنش معاون وزیر ورزش به خبر بازگشت استراماچونی به استقلال واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا آندره‌آ استراماچونی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۲ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۳ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۴ تکمیل فهرست بازیکنان خارجی حریف پرسپولیس با جذب مهاجم الچه ۵ رحمتی سرمربی شهر خودرو شد ۶ گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی ۷ جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود ۸ اظهار ارادت مربی اسپانیایی الشرطه به مقام امام حسین (ع) + عکس مهمترین اخبار ورزشی کادرفنی در حال برنامه‌ریزی اردوی جدید تیم ملی فوتبال/ ۲ دیدار دوستانه در دستور کار اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج قول و قرار سعادتمند و مجیدی برای دیدار حضوری/ آشتی‌کنان یا خداحافظی و بحران جدید؟ عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا وزیر ورزش هیچ نظارتی بر قرارداد ننگین ‌ویلموتس نداشت‌‌ / با چنین مدیرانی باید فاتحه فوتبال را خواند‌ مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت «مصطفی ادیب» مامور تشکیل کابینه لبنان شد قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا آندره آ استراماچونی استقلال فوتبال ایتالیا آندره آ استراماچونی استقلال استراماچونی به استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد

نگاهی به تمام قهرمانان باشگاهی فوتبال ایتالیا انداخته‌ایم.

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان آن هم در دربی شهر میلان موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ در فصل 24-2023 شد. این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت‌های سری آ است.

تاریخچه سری آ

سری آ بالاترین سطح لیگ فوتبال در ایتالیاست و متشکل از ۲۰ باشگاه حرفه‌ای است. این مسابقات بیش از نود سال است که از فصل 30-1929 به صورت یک تورنمنت دوره‌ای و با نام سری آ برگزار می‌شود. پیش از آن، رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایتالیا بین سال های 1898 تا 1922 تحت عنوان Prima Categoria برگزار می‌شد. در فصل 22-1921 دو بار مسابقات برگزار شد و از این فصل تا سال 1926 مسابقات با عنوان Prima Divisione برگزار شد. به مدت دو سال و از از 1927 تا 1929 مسابقات تحت عنوان Divisione Nazionale برگزار شد. در نهایت همانطور که گفته شد مسابقات باشگاهی فوتبال ایتالیا ار فصل 30-1929 با نام سری آ برگزار شده است و از قدمت رقابت‌هایی با این نام نزدیک به 94 سال می‌گذرد.

یوونتوس با 36 قهرمانی، رکورددار قهرمانی در سری آ است. فرمت برگزاری مسابقات سری آ

در طول تاریخ سری آ، تعداد تیم‌های حاضر در سطح برتر معمولاً 16 یا 18 تیم بوده است. با این حال، از فصل 2004-05 به بعد، 20 تیم در مجموع در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند. فقط در یک فصل (48-1947) به دلیل تنش‌های پس از جنگ با یوگسلاوی و به دلایل سیاسی، 21 تیم در سری آ حضور داشتند. در زیر، خلاصه‌ای از تعداد تیم‌های حاضر در هر فصل از تاریخ این لیگ ارائه شده است:

18 باشگاه: 1929 تا 1934 16 باشگاه: 1934 تا 1943 20 باشگاه: 1946 تا 1947 21 باشگاه: 1947 تا 1948 20 باشگاه: 1948 تا 1952 18 باشگاه: 1952 تا 1967 16 باشگاه: 1967 تا 1988 18 باشگاه: 1988 تا 2004 20 باشگاه: 2004 تا به الان اینتر دومین تیم پرافتخار سری آ با 20 قهرمانی تمام قهرمان‌های سری آ

در این بخش نگاهی به تمام قهرمان‌های لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا انداخته‌ایم. جدول زیر مربوط به دوران قبل از نامگذاری این رقابت‌ها پیش از سری آ هم می‌شود. یوونتوس با 36 عنوان قهرمانی در جایگاه نخست قرار دارد. پس از تیم سه ستاره فوتبال ایتالیا، اینتر با 20 و میلان با 19 قهرمانی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

باشگاهتعداد قهرمانیتعداد نایب قهرمانیآخرین قهرمانی
یوونتوس 36 21 2019-20
اینتر 20 16 2023-24
میلان 19 16 2021-22
جنوا 9 4 1923-24
تورینو 7 8 1975-76
بولونیا 7 4 1963-64
پرو ورچلی 7 1 1921-22 (Prima Divisione)
رم 3 14 2000-01
ناپولی 3 8 2022-23
لاتزیو 2 7 1999-2000
فیورنتینا 2 5 1968-69
کالیاری 1 1 1969-70
کاساله 1 - 1913-14
نووسه 1 - 1921-22 (Prima Categoria)
هلاس ورونا 1 - 1984-85
سمپدوریا 1 - 1990-91

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • لبریز شدن خشم ایتالیایی‌ها از جنگ غزه | ببینید