Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در هفته های آخر لیگ و بازی جام حذفی نشان داد بعد از فروش بیرانوند در خط دروازه دچار مشکلاتی است و رادوشوویچ نمی تواند گلر شماره یک این تیم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، به همین دليل جذب یک سنگربان مطمئن اولویت اصلی گل محمدی و سرخ‌هاست و در میان گلرهای بدون تیم د  حال حاضر رشید مظاهری بهترین گزینه است هرچند علیرضا حقیقی بعد از یک فصل موفق در نساجی برای بازگشت به پرسپولیس انگیزه های زيادي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه اصلی باشگاه برای دروازه پرسپولیس در لیگ بیستم رشید مظاهری است. بازیکنی که هنوز تکلیفش با تراکتور مشخص نیست. مظاهری مدعی است که قرارداد با باشگاه تبریزی را به صورت یک طرفه فسخ کرده اما پیگیری ها از سازمان لیگ نشان می دهد که این فسخ قرارداد هنوز نهایی نشده است چون فصل هنوز تمام نشده است.

طبق قوانین بازیکن در صورت داشتن شرایط فسخ قرارداد یک طرفه در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که بازی های تیمش در نیم فصل یا فصل جاری به پایان رسیده باشد. در جریان مسابقات هیچ بازیکنی نمی تواند برای فسخ قرارداد اقدام کند. باشگاه تراکتور هم که هنوز در جام حذفی بازی دارد و در کوران مسابقات است بنابراین فسخ قرارداد یک طرفه رشید مظاهری در این شرایط مبنای قانونی ندارد. این بازیکن که مدعی هم هست در قراردادش دستکاری شده، باید تا تمام شدن فینال جام حذفی صبر و سپس تکلیف خود را با تراکتور روشن کند. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد رشید مظاهری پرسپولیس تابناک ورزشی رادوشوویچ شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد فسخ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، نساجی با یک گل تراکتور را در قائمشهر شکست داد. مازندرانی‌ها این پیروزی را تا حد زیادی مدیون دروازه‌بان خود هستند.

نساجی در این فصل روزهای پرماجرایی را در خط دروازه خود سپری کرده است. بعد از جدایی رشید مظاهری در نیم‌فصل اول، علیرضا رضایی جذب شد و با مصدومیت شدید او، نساجی سراغ یک گلر خارجی رفت.

لوآن پولی، دروازه‌بان برزیلی نساجی است که از ابتدای فروردین به این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر نساجی عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

این گلر پس از کلین شیت مقابل سپاهان در اصفهان، حالا مقابل تراکتور نیز دروازه خود را بسته نگه داشت. او در طول بازی بارها از بازیکنان تراکتور موقعیت‌های‌شان را گرفت و نقش پررنگی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت.

اگر درخشش لوآن پولی در ۶ هفته پیش رو نیز ادامه پیدا کند این تیم می‌تواند امیدواری زیادی به بقا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!