Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@17:32:58 GMT

کشف ۲۱۵ گرم حشیش

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۳۸۳

کشف ۲۱۵ گرم حشیش

خبرگزاری میزان- فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۲۱۵ گرم حشیش توسط مامورن گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد خبر داد. تاریخ انتشار: 15:15 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۶۹۷

خبرگزاری میزان - سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران در گشت زنی‌های انتظامی در حوالی محدوده فداییان اسلام به فردی مشکوک و دستور ایست را صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم به محض دیدن گشت انتظامی یگان امداد از محل متواری شد، افزود: عملیات دستگیری و مهار متهم آغاز و ماموران گشت انتظامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اتوبوس جان عابر پیاده را گرفت 

فرمانده یگان امداد تهران تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهم ۲۱۵ گرم حشیش در بسته بندی‌های کوچک و آماده فروش کشف و متهم به خرده فروشی مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر گشت انتظامی یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

کد خبر 6087850

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل