Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:24:54 GMT

پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی به تیم ناکام

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۵۵۰

پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی به تیم ناکام

یکی از مربیان لیگ برتر فوتبال در مذاکره با یک باشگاه شهرستانی مبلغ عجیب ۲۴ میلیارد تومان برای یک فصل را پیشنهاد داده است!

به گزارش مشرق، با شروع فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر، بازار حرف و حدیث‌ها و پیشنهادات باورنکردنی برخی از تیم‌ها و بازیکنان فوتبال به اوج خود رسیده است؛ از قراردادهای چند میلیاردی و عجیب گرفته، تا تلاش برخی بازیکنان برای فسخ قرارداد و پیوستن به تیم‌های دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی که باعث جذاب شدن فصل نقل و انتقالات شده اما گاهی پیشنهاداتی در این مقطع از سوی بازیکنان و مربیان به باشگاه‌ها داده می‌شود که حتی در این بازار «شلم شوروا» هم بسیار عجیب و غیر قابل باور است.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی نشد، دونادونی

در تازه‌ترین اتفاق یکی از باشگاه‌های با سابقه و پُر هوادار که در فصول گذشته نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند، به دنبال جذب یکی از مربیان جوان لیگ است، اما مدیران باشگاه در مذاکرات خود با این مربی با پیشنهادی عجیب از سوی او مواجه شده‌اند.

این مربی که گفته می‌شود لیست خرید خود را هم در اختیار باشگاه قرار داده، برای یک فصل مبلغ عجیب 24 میلیارد تومان را درخواست کرده است، موضوعی که همچنان به ماجرای

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ برتر فوتبال فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند