Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:34:28 GMT

کنعانی زادگان: از پنالتی زدن به استقلال نترسیدم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۷۶۰

کنعانی زادگان: از پنالتی زدن به استقلال نترسیدم

محمدحسین کنعانی زادگان درباره شایعه ترس بازیکنان پرسپولیس از پنالتی زدن در مقابل استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که دقایقی قبل از باشگاه خارج شد، در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: آمدم باشگاه ها و صحبت هایی را با مدیرعامل عزیز انجام دادیم. من قرارداد دارم و مثل یک سرباز در اختیار پرسپولیس هستم و ببینیم چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من یک قراردادی داشتم و یک سری بند هم داخل قراردادم بود و قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

 

این مدافع سرزن درباره میزان دریافتی اش گفت: یک سری مشکلات وجود دارد و باشگاه هم مشکلاتی از بدهی به مربیان خارجی دارد و امیدوارم این مشکلات زودتر حل شوند.

 

وی با اشاره به وضعیت خوب سرخ ها اظهار داشت: الان شرایط تیم خیلی خوب است و ما تیم قهرمان هستیم و توانایی مان را نشان دادیم و الان فکر و ذکرمان را روی بازی التعاون گذاشتیم و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

 

کنعانی زادگان در ادعایی جالب گفت: ما کل جهان طرفدارانمان را داریم و پرسپولیس واقعا باشگاه بزرگی است و از نظر هواداری در آسیا حرف اول را می‌زند. ممکن است بازی های آسیایی با حضور تماشاگران باشد و در این صورت هواداران خواهند آمد و ما را حمایت خواهند کرد.

 

بازیکن شماره شش سرخ ها درباره بازی دربی توضیح داد: دربی تمام شد و ما تمام تلاشمان را کردیم. ما تا دقیقه 91 جلو بودیم و یک لحظه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و بازی به پنالتی کشیده شد و این 50-50 بود و نمی‌شود.

 

وی راجع به ناکامی اساگوآنا گفت: من در مورد بازیکنان نمی‌توانم صحبت کنم چون خودم بازیکن هستم. این از لحاظ فنی برمی‌گردد به این که مربی چه نظری دارد.

 

کنعانی در خصوص رادوشوویچ نیز عنوان کرد: همه بازیکنان ما خوب و باتعصب هستند. رادوشوویچ همیشه از دل و جانش گذاشته و کسی دوست ندارد اشتباه کند. فوتبال با اشتباهات معنا دارد و من هم نمی‌گویم او اشتباه کرده. وقتی تیم گل می‌زد کل تیم زحمت کشیده و وقتی گل هم می‌خورد فقط یک نفر مقصر نیست که بگوییم این بازیکن اشتباه کرده یا توپ را لو داده.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس درمورد خرید مدافعان جدید اظهار داشت: اصلا فرقی ندارد و هرکسی بیاید پرسپولیس چه ما باشیم و چه نباشیم این اسم بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و ما می‌خواهیم این تیم قهرمان شود. امیدوارم هرکسی هم که می‌آید به تیم کمک کند و هواداران خوشحال شوند.

 

او درباره شایعه ترس بازیکنان از پنالتی زدن در دربی گفت: بازیکنان 120 دقیقه بازی کردند و خستگی در ساقشان بود و من گرفتگی شدید عضلانی داشتم و وقت اضافی نیمه دوم هم چند بار افتادم زمین و از نظر بدنی تضعیف شدیم. اصلا چنین چیزی نبود که کسی ترسیده باشد. علیپور و بشار تعویض شدند و من هم جزو پنالتی زنان بودم که دچار گرفتگی شدم.

 

محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش