Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، گفت: امسال با توجه به شرایط و اقتضائات بهداشتی، سوگواره ی "احلی من العسل" به یاد نوجوان پیرو ولایت و شیفته ی شهادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در قالب پویش های دانش آموزی در فضای مجازی رنگ و عطر دیگری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سوگواره "احلی من العسل" که هر ساله به یاد قاسم ابن الحسن برگزار می‌شود؛ جوانان و نوجوانان استان زنجان در رثای این جوان رشید کربلا بر سینه زدند و فریاد لبیک یا حسین سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،همایش "احلی من العسل" به یاد ایثار، رشادت و شجاعت قاسم بن حسن (ع)، همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از دانش آموزان در میدان انقلاب زنجان برگزار شد.

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، گفت: امسال با توجه به شرایط و اقتضائات بهداشتی، سوگواره ی "احلی من العسل" به یاد نوجوان پیرو ولایت و شیفته ی شهادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در قالب پویش های دانش آموزی در فضای مجازی رنگ و عطر دیگری دارد.

وی افزود: مصادف با ششم محرم الحرام همکاران در یک اقدام نمادین و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، با تعداد از دانش آموزان عزادار متشکل در گروه سرود دارالقرآن زنجان، در میدان انقلاب استان به سوگواری پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون پرورشی و فرهنگی پایتخت شور و شعور حسینی اداره کل آموزش و پرورش زنجان سوگواره احلی من العسل احلی من العسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این اردو از 24 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت.

در دومین دوره اردوی تیم ملی 7 ورزشکار از جمله: امیرارسلان زارعی، سید محمد حسینی، آرش آستانه، سامان سپیددست، خشایار حسینیان، امیرمحمدکاظمی و بهشاد علیزاده زیرنظر محمد ناظری سرمربی و فراز رغبتی سرپرست، حضور داشتند.

در جریان رکوردگیری ورزشکاران، رکورد ملی در دو ماده، ارتقا یافت. در ماده 100 متر ترکیبی سه بار رکورد ملی توسط سیدمحمد حسینی، سامان سپید دست و امیرارسلان زارعی شکسته شد که در نهایت امیرارسلان زارعی در این ماده با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و سی و دو صدم ثانیه بهترین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در ماده 50 متر حمل آدمک امیرارسلان زارعی توانست با رکورد سی دو ثانیه و دوازده صدم ثانیه رکورد ملی جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان، سال جاری در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار شد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران