Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:24:37 GMT

کنعانی‌زادگان: در پرسپولیس می‌مانم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۰۴۷

کنعانی‌زادگان: در پرسپولیس می‌مانم

به گزارش ایرنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به باشگاه آمدم و با مدیرعامل دیداری داشتم. با پرسپولیس قرارداد دارم و مانند یک سرباز در خدمت تیم هستم.

وی در مورد افزایش رقم قراردادش افزود: بندهایی داخل قراردادم وجود داشت. من قرارداد دارم و در پرسپولیس می‌مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ناراحتی بازیکنان از نحوه پرداخت پاداش‌ها خاطرنشان کرد: باشگاه هم مشکلات زیادی دارد و ما شرایط را درک می‌کنیم. مشکلات وجود دارد اما امیدواریم این مشکل حل شود. الان شرایط تیم خیلی خوب است و قهرمان هستیم. توانایی‌های‌مان را نشان دادیم و تمام فکر و ذکرمان را روی بازی با التعاون گذاشتیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد بازی پیش روی سرخپوشان با التعاون اظهار داشت: پرسپولیس در کل جهان هوادار دارد و در آسیا هم از نظر تعداد هوادار حرف اول را می‌زند. البته صحبتی هم مبنی بر حضور هواداران در ورزشگاه شده است و اگر این اتفاق رخ دهد از حمایت هواداران بهره‌مند خواهیم شد.

کنعانی‌زادگان اضافه کرد: شهرآورد به اتمام رسیده و ما تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم و دیدید که تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم و روی یک لحظه غفلت گل تساوی را دریافت کردیم. بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در پنالتی هم شانس دخیل است.

مدافع تیم فوتبال در مورد اینکه در ضربات پنالتی شهرآورد هیچ بازیکنی حاضر به زدن به پنالتی نشده است، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. بازیکنان ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند و خسته بودند. خود من از ناحیه عضله چهارسر پا دچار گرفتگی شدید شدم. فشار بازی بالا بود و بدن‌هایمان تضعیف شده بود. هیچکس از زدن پنالتی نترسیده بود. علی پور و بشار تعویض شدند. من خودم یکی از پنالتی‌زن‌ها بودم اما دچار گرفتگی شدم. در آن لحظه هر فردی از نظر روحی و روانی آماده است می‌تواند پنالتی بزند.

وی در مورد عملکرد ضعیف اوساگونا در شهرآورد گفت: من نمی‌توانم در مورد هم تیمی‌هایم اظهار نظر کنم. این به نظرات مربی تیم باز می‌گردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی که علیه رادوشوویچ مطرح می‌شود، اضافه کرد: : همه بازیکنان ما با تعصب و خوب هستند. رادو هم هر زمان درون دروازه ایستاده از دل و جان برای تیم مایه گذاشته است. نمی‌توان گفت گلی که دریافت کردیم تقصیر رادوشوویچ است. هیچ وقت یک فرد خاص در گل خوردن تیم مقصر نیست. وقتی می‌بازیم کل تیم مقصر است و وقتی هم می‌بریم کل تیم در آن دخیل هستند.

وی در مورد جذب مدافع اظهار داشت: برای ما فرقی ندارد و هر کسی که می‌خواهد بیاید. این باشگاه بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و همیشه هواداران بزرگ‌ترین تیم آسیا دوست دارند تیمشان را قهرمان ببینند. امیدوارم هر شخصی که به پرسپولیس می‌آید بتواند دل هواداران را شاد کند.

برچسب‌ها محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد پروندهٔ خبری قسمت سوم و پایانی دوئل پرسپولیس و استقلال؛ برنده نهایی کیست؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!