Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «حاج ملک امیری فارسانی» پدر بزرگوار شهیدان «علی‌محمد و یوسف امیری»، در سن ۸۹ سالگی به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان فارسان دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این پدر بزرگوار امروز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف برگزار و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار شهدای فارسان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید یوسف امیری فارسانی سال ۳۸ در شهر فارسان متولد شد و سال ۶۵ با سمت تک‌تیرانداز در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به کمر و سر شهید شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید علی‌محمد امیری فارسانی سال ۴۶ در شهر فارسان متولد شد و سال ۶۱ در شرق بصره عراق به شهادت رسید، پیکر او سال ۷۹ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان «حیدری‌رامشه» به ملکوت اعلی پیوست

 حاجیه خانم «فاطمه کریمی‌رامشه»، مادر شهیدان «مرتضی و علیرضا حیدری‌رامشه» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش، بر اثر بیماری ریوی در ۸۵ سالگی درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این بانوی گرانقدر، روز گذشته در قطعه ایثارگران باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.
شهید علیرضا حیدری رامشه سال ۴۱ در شهرستان اصفهان به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سال ۶۲ با سمت فرمانده گردان لشکر ۱۴ امام حسین(ع)  در پنجوین عراق بر اثر اصابت گلوله به پیشانی شهید شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.
شهید مرتضی حیدری رامشه، سال ۳۹ در شهرستان اصفهان به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سال ۶۰ در بستان بر اثر اصابت ترکش به دست‌ها و پاها شهید شد و در گلستان شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان «رایکا» آسمانی شد

حاجیه خانم «مریم رخش» مادر شهیدان «رضا و حسین رایکا» بعد از سال‌ها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، در اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهدایش پیوست.
پیکر پاک این مادر شهیدان،  با حضور جمعی از مسئولان، ایثارگران و بستگان تشییع و در آرامستان باغو بندرعباس به خاک سپرده شد.
شهید رضا رایکا، ۱۴ خرداد ۱۳۴۱ در شهرستان بندرعباس به دنیا آمد و ۲۰ اسفند ۱۳۶۳ در شرق دجله بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
شهید حسین رایکا، ۲۰ اسفند ۱۳۴۶ در شهرستان بندرعباس به دنیا آمد و ۱۶ مرداد ۱۳۶۲ در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

مادر شهیدان «اسودی» آسمانی شد

بانو «ربابه غفارپور شیرجینی» مادر شهیدان «صمد و محمدعلی اسودی» بعد از سال‌ها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش آسمانی شد و به شهدایش پیوست.
سردار شهید صمد اسودی در تاریخ دوم اسفند ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و در تاریخ  ۱۸ اسفند ۱۳۶۳ به دلیل انفجار نارنجک به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید محمدعلی اسودی در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

برچسب‌ها والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران خاک سپرده شد فرزندان شهیدش شهدای زادگاهش دنیا آمد مادر شهیدان آسمانی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان