Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

7775...0933: با سلام خدمت شما
لطفا پیگیر آزمون های جامع وزارت بهداشت در شهریور باشید ، وزارت بهداشت تو این شرایط وخیم اصرار به برگزاری این آزمون غیر ضروری دارد ، نه فرصتی برای مطالعه داریم ، نه از در امان موندن از کرونا اطمینان داریم ، این آزمون در اسفند ۹۸حذف شد چرا نباید درشهریور که شرایط به مراتب بدتر است حذف شود ،
خواهش می کنم به داد دانشجویان علوم پزشکی برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ممنون

 

7738...0938: اجرای دوباره معافیت سه برادری دل بسیاری از مشمولان و خانواده های آنان را شاد خواهد کرد ممنون می شویم اگر پیگیری کنید.

 

0596..0933: سلام مشمولان بسیاری منتظر اجرای دوباره معافیت سه برادری هستند ممنون می شویم اگر پیگیری کنید

 

6404..0910:د سلام و درود از باشگاه خبرنگاران خواهشمندیم پیگیر اجرای دوباره معافیت سه برادری شود تا مشمولان بسیاری بهره مند شوند ممنونم

 

1784...0936: سلام لطفا اجرای دوباره معافیت سه برادری را پیگیری کنید.ممنون میشم

 

7278...0918: با سلام خواهشمندیم پیگیراجرای دوباره معافیت سه برادری شوید مشمولان بسیاری منتظرند. با سپاس از باشگاه خبرنگاران

 

1461...0914: سلام خواهش می کنم به مستاجران کمک کنیدواقعا خیلی سختی می کشیم نمی توانیم با این گران شدن مایحتاج زندگی خودرا تأمین کنیم خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

0858..0936: سلام چرا سازمان بهزیستی بعدازشش ماه کمک های معیشتی معلولان رانمی دهند خواهش می کنم پیگیری کنید

 

9763...0903: ما چند ساله دفترچه بیمه سلامت داریم دو ماهه است تمدید نمی کنند لطفا پیگیری کنید

 

7457...0917: سلام لطفا سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را به ۲۶افزایش دهید صدای ما را به مسئولین برسانید

 

3168...0938: باعرض سلام در شهرستان ها سارقان سیم های تلفن را هر روز از ریشه در میاورند و می برند به خصوص شهرستان کرمانشاه

 

5612..0911: باعرض سلام من و ۵ هزار نفر داوطلب کنکور تقاضای افزایش سن دانشگاه فرهنگیان رو داریم شما بهترین و توانمند ترین داوطلبان رو انتخاب می کنید برای شما فرقی نداره اما برای ما مساله خیلی مهمیه ما این همه زحمت کشیدیم تلاش کردیم واقعا انصاف نیست به خاطر چند ماه نتوانیم به دانشگاه فرهنگیان راه پیدا کنیم،از شما تقاضای اجرای عدالت و تصویب این قانون رو داریم واقعا ۲۲ سال خیلی کم است برخی  از داوطلبان درمناطق محروم بودند و برخی دیگر تقاضای شهرشون کم بود با این حال تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم.با تشکر

 

9345...0918: تحت پوشش کمیته امدادهستم لطفا برای واریز مابقی سهام عدالت اقدام کنید مستاجر هستم وماهی 550هزارتومان کرایه میدم

 

4399..0924: مسئولان آموزش وپرورش در سیستان توجه کنند خوابگاهای مدارس شبانه روزی را با شرایط شیوه نامه های بهداشتی برای مناطق دوراز مدارس فعال کنند.

 

7085..0933: سلام خواهشمندیم پیگیری کنید کارگزاری محترم بانک پارسیان بعد از 3ماه مبلغ کمی به حساب واریز شد لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران خواهش می کنم پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی