Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش بلومبرگ، الیکو دانگوت، ثروتمندترین فرد آفریقا، قصد دارد 15میلیارد دلار بر روی پروژه‌ای که می‌تواند سبب انقلابی در اقتصاد نیجریه شود، سرمایه‌گذاری کند.

گفتنی است که وی قصد دارد هزینه‌ای بیشتر از ثروت 13.5میلیارد دلاری خود برای ساخت یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های نفت جهان صرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او موفق به انجام این کار شود، می‌تواند سالانه 7میلیارد دلار ثروت برای بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا به ارمغان بیاورد.

حتی با وجود امپراطوری عظیم کسب و کار دانگوت، این مجموعه پتروشیمی جاه‌طلبانه است.

 

پربیننده ترین فروش آنلاین کدام محصولات رو به رشد است؟/ پیشتازی وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی در تجارت الکترونیک افزایش سرعت ابتلا به کرونا در جهان صنعتی که کرونا به خاک سیاه نشاند هفته‌ای رویایی برای ثروتمندترین افراد جهان/ پیوستن دو فرد دیگر به جمع افراد دارای ثروت بالای ۱۰۰میلیارد دلار بیکاری آمریکایی‌ها با هدف‌گذاری جدید تورمی کاهش می‌یابد/ اقتصاد آمریکا در اسارت نابرابری نژادی سیستماتیک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میلیاردر پتروشیمی پالایشگاه نفت قاره آفریقا اقتصاد آفریقا اقتصاد نیجریه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری در این آیین که با حضور مسئولان اقتصادی برگزار شد، گفت: باتوجه به فرماشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه، تکالیفی در راستای حمایت از اقتصاد بر عهده دادگستری نهاده شده است.
شعبانی گفت: امر تولید نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها دارد بر این اساس دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد تا پیگیر مشکلات اقتصادی و یافتن راه حل با همفکری صاحبنظران باشد.
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه قضا در مسائل اقتصادی، این بود که پرونده‌های اقتصادی را از فرایند دادرسی عادی خارج کنیم و رسیدگی آنها زود تعیین تکلیف شود.
معاون اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه طبق بررسی‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ۱۵ درصد مسائل واحد‌های تولیدی در ارتباط مستقیم با دستگاه قضاست ابراز امیدواری کرد: با افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری، مدت زمان دادرسی به پرونده‌های اقتصادی کوتاهتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا آثار رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست؟
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • بلعیدن جهان به سبک چینی
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد