Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به تصمیم کمیسیون، تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کلید خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ماموریت بررسی مسائل و مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان به بنده سپرده‌اند که بدون شک بعد از انجام مقدمات به صورت ویژه موضوع تحقیق و تفحص اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها کسانی در مجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان سهام دار نیستند، معلمان و فرهنگیان هستند، افزود: برخی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، از هلدینگ‌های تامین اجتماعی و صمت وضعیت مالی بهتری دارند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به بحث بازگشایی مدارس، ادامه داد: بین 3 تا 5 میلون دانش آموز در کشور از زیرساخت‌های استفاده از فضای مجازی محروم بوده که در زمینه ارائه آموزش‌های مجازی بدون شک با مشکل روبه‌رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و کشاورزی، راه اندازی کارگاه‌های تولیدی راکد و نیمه فعال و همچنین توسعه خدمات دهی به روستائیان در زمینه‌های مختلف به عنوان اولویت در دستور کار است.

انتقاد دادستان لاهیجان از استاندار گیلان؛ لاهیجان یک سال فرماندار نداشتتمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج فارس برای محرومیت‌زدایی به کارگیری می‌شوند‌روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است

روشنفکر پیوند رسانه با قدرت و ثروت را آفت دانست و افزود: رسانه باید صدای مردم باشد و نباید به برخی مسائل آلوده شود زیرا شیشه کثیف را نمی‌توان با دستمال کثیف، تمیز کرد.

وی بیان کرد: نقد عملکرد مسئولان یکی از رسالت‌های رسانه است ولی نباید به بهانه نقد، تخریب کرد و باید در نقد شاخص مشخص باشد، حریم‌ها حفظ شود و البته مردم تفاوت بین تخریب و نقد را تشخیص می‌دهند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه به مخاطب خود زنده است، ادامه داد: اخبار بدون پایه و اساس بی اعتمادی مخاطب را به همراه دارد.

روشنفکر بیان کرد: مجلس یازدهم در شرایطی آغاز بکار کرد که مردم در بدترین شرایط اقتصادی زندگی می‌کنند، سفره مردم تنگ‌تر شده و درآمد کارگران دیگر جوابگوی هزینه زندگی آنان نیست و مطالبات انباشت از گذشته مردم زیاد استدر حالی یک نماینده مجلس فراتر از قانون نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه کرونا سبب ایجاد فاصله بنده با مردم شد، خاطرنشان کرد: حیات و ممات بنده با مردم بوده و خود را قطره کوچکی از حزب مردم می‌دانم و وامدار هیچ جریان سیاسی نیستم.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق پیش‌بینی سودآوری ۳۵ هزار میلیارد ریالی صندوق ذخیره فرهنگیان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق پیش‌بینی سودآوری ۳۵ هزار میلیارد ریالی صندوق ذخیره فرهنگیان واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۷ گزارش| مصائب دانش‌آموزان روستاهای مرزی "بم پشت" / ‌آموزش با فاصله و در فضای باز مدرسه ۸ تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی/ زندگی روستاییان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ حمیداوی: از رحمتی قاطعانه حمایت می‌کنیم /‌ از وی توقعاتی بلندمدت داریم/ هواداران نگران نباشند پاسخ علمای اهل سنت خراسان شمالی به شبهات وهابیت / قیام امام حسین(ع) برای «اصلاح امت اسلام» بود + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا سرنوشت پرونده‌ی «امام موسی صدر» مشخص نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس صندوق ذخیره فرهنگیان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

دیگر خبرها

  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود
  • لزوم تغییر روند عضوگیری و افزایش اعضا در صندوق فرهنگیان