Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:35:27 GMT

کشف بیش از ۸۷ کیلو تریاک در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۹۲۸

کشف بیش از ۸۷ کیلو تریاک در یاسوج

 به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین از  کهگیلویه و بویراحمد؛ب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً کیقباد مصطفایی ً در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران یگان امداد حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور کاکان - یاسوج به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.


این مقام انتظامی استان تصریح کرد: رانندگان خودروها با بی  توجهی به دستورات پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که طی یک عملیات تعقیب و گریز، یکی از خودروهای پژو توقیف و سپس خودروی وانت پیکان پس از ورود به حیاط منزلی در اطراف شهر یاسوج مواد را مخفی که مأموران در بازرسی از حیاط منزل ۸۷ کیلو ۶۷۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش پلیس برای توقیف خودروی متواری خاطرنشان کرد: ۵ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

48

کد خبر 1427464

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک