Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم والیبال هراز آمل و سایپا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در دو دیدار تدارکاتی به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم والیبال هراز آمل با هدایت بهروز عطایی امسال در لیگ برتر والیبال حضور دارد؛ این تیم جایگزین کاله مازندران شد و امسال قرار است در مصاف با دیگر رقبای خود به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هراز آمل تاکنون سه بازی تدارکاتی قبل از رقابت‌های لیگ والیبال داشته و قرار است روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با تیم سایپا دو بازی تدارکاتی داشته باشد.هدایت تیم سایپا برعهده مصطفی کارخانه است و این تیم تاکنون هیچ بازی تدارکاتی نداشته است.

قرار است رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ۱۹ شهریورماه برگزار شود و تیم‌ها به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی هستند تا با آمادگی کامل به میدان بروند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال سایپا هراز آمل بازی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمیته انضباطی برای اولین بار شرایط بازی بدون تماشاگر را توضیح داد و گفت: ما اول جریمه مالی اعمال می‌کنیم و سپس برای بار دوم تنبیه نقدی کمی شدیدتر می‌شود و دفعه سوم محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگر می‌دهیم و برای بار چهارم یک جلسه محرومیت داریم.

وی افزود: این فصل هم خلاقیتی داشتیم که یک جایگاه خاص را محروم کردیم و نه همه تماشاگران را. برای دربی چهار جایگاه را محروم کردیم تا مثلا چرا باید تماشاگران پیکان از حضور در بازی با استقلال محروم باشند یا چرا بانوان محروم شوند؟

این در حالی است که در فصل جاری پرسپولیس و استقلال با محرومیت تماشاگران خود در چند جایگاه خاص مواجه شدند که این موضوع برای فصل آینده اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران