Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن مونیخ رقابت برای کسب کفش طلای اروپا را عادلانه نمی داند.

روبرت لواندوفسکی مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ بهترین فصل فوتبالش را سپری کرد و علاوه بر آقای گلی در بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا توانست در هر سه جام با بایرن مونیخ قهرمان شود. به گزارش طرفداری، روبرت لواندوفسکی مصاحبه ای با کیکر انجام داد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد:

بازنشستگی با پیراهن بایرن مونیخ برایم یک گزینه است اما هنوز سال های زیادی پیش روی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به بازنشستگی فکر نمی کنم. حس نمی کنم که 32 ساله ام. نسبت به دوران 26 سالگی ام حس بهتری دارم. طی سال های اخیر سخت تلاش کردم تا به هدف نهایی ام برسم. کفش طلا برای فصل آینده؟ هدف سختی است. نمی توان همیشه نود دقیقه بازی کرد و در هر بازی وقتی تحت فشار زیادی هستید، دو گل بزنید. برای من تیم همیشه مقدم تر از اهداف فردی است. اولویت من موفقیت تیم است نه شخص خودم. رقابت برای کفش طلا عادلانه نیست 

لواندوفسکی در خصوص رقابت برای کسب کفش طلا و نرسیدن به رکورد 17 گل کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

باختن کفش طلا به ایموبیله؟ فکر می کنم حیف شد چون ما در بوندسلیگا چهار بازی کم تر انجام می دهیم. رقابت برای کفش طلا در صورتی عادلانه می شود که همه بازیکنان به تعداد مساوی بازی کنند. من شش بازی کم تر انجام دادم و این تفاوت را رقم زد. نرسیدن به رکورد 17 گل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا؟ هرگز به این رکورد فکر نمی کردم بلکه همیشه هدف من قهرمانی در اروپا بود.

همچنین بخوانید:

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال فوتبال آلمان از نگاه خبرنگاران ورزشی آلمان روبرت لواندوفسکی: خودم را لایق کسب توپ طلا می دانم؛ می دانستیم بارسلونا را شکست خواهیم داد روبرت لواندوفسکی و کسب رکوردی جاودانه / کسب سه گانه و آقای گلی در هر سه جام 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ کفش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو