Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:33:56 GMT

کلوپ و اعتراض به لغو قانون پنج تعویض

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۱۰۹

کلوپ و اعتراض به لغو قانون پنج تعویض

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به شدت موافق قانون پنج تعویض است.


به گزارش "ورزش سه"، در فصل جدید لیگ برتر شرایط مانند گذشته می شود و تیم ها دیگر مجاز به انجام پنج تعویض در طول یک بازی نیستند. یورگن کلوپ معتقد است این قانون با توجه به شرایط خاص فصل و کوتاه تر بودن زمان آن درست بوده، اما به هر حال او نقشی در تصمیم گیری در رابطه با تدوین قوانین در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یورگن کلوپ گفت: "بله من موافق قانون پنج تعویض هستم و البته می دانم که این بحث دوباره انجام خواهد گرفت که این قانون مزیتی برای باشگاههای بزرگتر است. من در این رابطه بحث نمی کنم و نمی خواهم مزیتی نسبت به حریفان داشته باشم. ما 38 بازی در لیگ برتر داریم و این فصل چهار هفته کوتاه تر از فصول قبل برگزار می شود که این خود گویای همه چیز است. تا آنجا که من می دانم برنامه دیگر مسابقات تقریبا یکسان خواهند بود و البته من می توانم درک کنم که دیگر تیم ها این ماجرا را به شکل متفاوتی تماشا کنند.

 

در روزهای پایانی فصل قبل دیدیدم که منچسترسیتی در بازی های خود پنج تعویض انجام می داد و این خیلی هم بد نبود، اما من تصور نمی کنم این قانون مزیتی برای تیم های بزرگ باشد. ارائه یک راه حل خوب در طول فصل به خاطر بازیکنان و افزایش سطح عملکرد منطقی است، اما من تصمیم گیرنده نیستم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ پنج تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد

ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب بدون دریافت وجه از مشترکان در یک سال گذشته خبر داد.

«جلال علمدار» در خصوص جزئیات این خبر گفت: با هدف کاهش هدررفت آب، شناسایی آب‌های بدون درآمد و شناسایی دقیق مصرف آب، در سال گذشته بیش از ۵ هزار کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است.

وی افزود: برای تعویض کنتور هیچ وجهی از مشترکان دریافت نمی‌شود و مشارکت مردم در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان ادامه داد: در صورت سهل انگاری مشترک در نگهداری از کنتور و احتمال خسارت به کنتور از قبیل یخ زدگی، شکستگی و سایر اتفاقات هزینه تعویض از مشترک دریافت می‌شود.

علمدار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار کنتور فرسوده در استان وجود دارد، افزود: هزینه ریالی تعویض کنتورهای خراب در سال گذشته بیش از هشتاد میلیارد ریال بوده که از سوی این شرکت تامین شده است.

وی کنتورهای فرسوده مشترکان آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد دانست و گفت: عمر کنتورهای مشترکان، حداکثر هشت سال است که معمولا به علت محدودیت‌های مالی، شرکت‌های آب و فاضلاب قادر به تعویض تمامی کنتورهای فرسوده نیستند.

علمدار ادامه داد: نقش کنتورهای فرسوده در هدررفت ظاهری آب در بسیاری از موارد از نقش کنتورهای خراب بیشتر است، زیرا برای مشترکین دارای کنتور خراب، بر اساس میانگین مصرف دوره‌های مشابه قبل قبض صادر می‌شود در حالیکه برای کنتورهای فرسوده، اعداد قرائت شده، معیار صدور قبض است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیر عامل آبفا استان علمدار در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست تعویض کنتور و کلیه خدمات از طریق سامانه ۱۲۲، درگاه اینترنتی ساحل به آدرس eg.abfayazd.it و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن