Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خشمگین عراق دفتر شبکه تلویزیونی دجله را به خاطر بی احترامی به ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) آتش زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، گروهی از شهروندان عراقی در شهر بغداد امروز دوشنبه دفتر شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای دجله را به خاطر پخش موسیقی در روز عاشورای حسینی (ع) به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کارمند شبکه تلویزیونی دجله گفت: گروهی دفتر شبکه در منطقه الجادریه در بغداد را به طول کامل آتش زدند.

تصاویر ویدئویی پخش شده نیز گروهی از مردم را نشان می‌دهد که درحال ورود به دفتر شبکه و آتش زدن آن هستند.

همچنین شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را بخش کردند که دسته سینه زنى در نزدیکى دفتر شبکه دجله در حال عزاداری و سینه زنی هستند.

دادگاه الرصافه در بغداد نیز امروز حکم جلب «جمال الکربولی» رئیس حزب الحل را به خاطر پخش موسیقی از شبکه دجله در روز دهم ماه محرم صادر کرد. الکربولی مالک شبکه دجله است.

در دو روز گذشته اعتراضات به اقدام توهین آمیز این شبکه افزایش پیدا کرده و علاوه بر اعتراضات مردمی، فعالیت شبکه دجله در دو استان کربلا و ذی‌قار ممنوع اعلام شد.

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۲ امارات|بسته شدن خیابان‌های ابوظبی بر اثر یک انفجار+عکس ۳ سید عبدالملک الحوثی: ملت یمن گزینه خود را درباره رژیم‌های امارات و عربستان نهایی کرده است ۴ عربستان| برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی در قطیف با وجود سرکوبگری آل سعود ۵ تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ۶ «مصطفی ادیب» رسما مامور تشکیل دولت جدید لبنان شد+شناسنامه ۷ پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد ۸ هراس صهیونیست‌ها از «توازن وحشت» حزب‌الله مهمترین اخبار بین الملل «مصطفی ادیب» رسما مامور تشکیل دولت جدید لبنان شد+شناسنامه حماس: استقبال امارات از هیئت صهیونیستی، اقدامی ضد امنیت ملی عربی است یادداشت|کناره‌گیری آبه از قدرت و گمانه زنی‌ها درباره نخست وزیر آینده ژاپن گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکیل دولت جدید لبنان شبکه تلویزیونی مصطفی ادیب بین الملل شبکه دجله دفتر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها