Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت الله جمالی پور در این باره گفت: با پیگیری صورت گرفته و مساعدت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران شرکت کنتور سازی تأمین و جهت پرداخت به حساب سپرده دادگستری شهرستان البرز واریز شد.

جمالی پور با تشریح این خبر خوش، افزود: در حاشیه سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین دو مشکل کارگری استان شامل معوقات کارگران شرکت کنتور سازی و مشکل کارگران اخراجی عوارضی‌های استان را با ایشان مطرح و درخواست کردیم ما را در تأمین اعتبار مطالبات معوقه کارگران کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین تصریح کرد: هر چند در ابتدا اجابت این درخواست مشکل قلمداد شد اما وقتی گرفتاری و مشکلات خانوادگی این کارگران مطرح شد، معاون رئیس جمهوری متأثر شدند و قول بررسی و پیگیری دادند.

وی اضافه کرد: در مسیر حرکت برای افتتاح فاز دوم طرح هفت دره دهکده باراجین ناگهان با تجمع کارگران کنتور سازی مواجه شدیم که به خاطر معوقات حقوق خود در مسیر حرکت هر مسئولی که به استان می‌آید تحصن می‌کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با دیدن تجمع کارگران در میان آنها حضور یافت و با احترام با آنها صحبت کرد و قول مساعد د اد برای رفع مشکلات آنها اقدام کند.

وی اضافه کرد: آقای نوبخت تعهد دادند مشکل کارگران را به صورت جدی پیگیری کرده و حل کنند و قرار شد بعد از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با سه نفر از نمایندگان کارگران جلسه گذاشته و مشکلات را بررسی کنند.

جمالی پور گفت: در ادامه به صورت مفصل راجع به مشکلات کارگران کنتور سازی و عوارضی با ایشان صحبت شد و حجم معوقات این دو شرکت حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه کنتور سازی و سه میلیارد تومان اعتبار لازم برای برگشت به کار کارگران عوارضی اعلام کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه معاون رئیس جمهوری پرداخت این مطالبات را متعهد شدند و امروز این کار عملیاتی شد و به وعده خود عمل کردند که خبر خوبی برای پایان مشکلات کارخانه کنتور سازی است.
 

کد خبر 5012549

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین پرداخت مطالبات محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد میلیارد تومان مطالبات معوقه کنتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج، تصریح کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

وی مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار داشت: حج سفر بسیار پربرکتی است، اما سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر مشکلات را برطرف کرد.

این مرجع تقلید یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج را خدمت رسانی به حجاج دانست و تصریح کرد: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینۀ حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان ها، بیان کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نمایندۀ ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان