Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه حسین خوش اقبال سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه شد.

 در جلسه امروز (10 شهریور) استاندار کرمانشاه با معاونین و مدیران استانداری و فرمانداران، حسین خوش اقبال به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معرفی و از خدمات محمد ابراهیم الهی تبار که به افتخار بازنشستگی نایل آمده، تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی تبار معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از همکاری و همراهی استاندار، معاونین استانداری، مدیران کل و فرمانداران در پیشبرد برنامه های استان، گفت: استان در شرایط فعلی دو سرمایه گرانبها دارد که باید با تمام وجود قدردان آنها باشیم. یکی آیت الله علما امام جمعه استان و دیگری مهندس بازوند استاندار کرمانشاه است، این دو بزرگوار خدمات بسیار ارزنده ای برای استان داشته و همواره در سختی ها و مشکلات راهبر و پیش‌برنده امور استان بوده‌اند.

الهی تبار از استاندار کرمانشاه به عنوان یک مطالبه‌گر قوی برای استان یاد کرد وافزود: مهندس بازوند به خوبی مسائل استان را تجزیه و تحلیل کرده و به خوبی بیان کرده و به خوبی پیگیری می کند.

وی با اشاره به پشت سرگذاشتن بحران های مختلف در استان طی دو سه سال اخیر، گفت: از مهم ترین این بحران می توان به زلزله سال 96 اشاره کرد که با مدیریت خوب استاندار عملا به یک فرصت برای استان تبدیل شد.

وی از سیل سال گذشته هم به عنوان یکی دیگر از بحران ها برای استان یاد کرد وافزود: مدیریت 4.5 میلیارد متر مکعب آب کار سختی است، اما این مدیریت توسط استاندار به خوبی صورت گرفت و استان با کمترین میزان خسارت از این بحران نیز عبور کرد.

الهی تبار از کرونا به عنوان بحران حال حاضر استان و کشور و جهان یاد کرد وافزود: سند مقابله با این بحران تدوین شد و با تدوین این سند، استان برای مقابله با بدترین شرایط این بیماری آماده شد و در حالی که هزار تخت برای پیک این بیماری در نظر گرفته شد، خوشبختانه در اوج بیماری به حدود 470 بستری در شبانه روز رسیدیم و موفق شدیم پیک بیماری را هم با خدمات رسانی مطلوب به بیماران پشت سربگذاریم.

الهی تبار با اشاره به پیش بینی ها برای تشدید وضعیت کرونا در پاییز و زمستان پیش رو گفت: در حال حاضر سند مقابله با کرونا در این شرایط هم تدوین شده و استان تمام آمادگی های لازم برای مقابله با شرایط سخت کرونا را از هم اکنون فراهم کرده است.

الهی‌تبار از بازگشایی دائمی مرز خسروی، کاهش نرخ بیکاری، کاهش نرخ تورم و بهبود فضای کسب و کار به عنوان دیگر اقدامات ارزشمند استاندار کرمانشاه یاد کرد وافزود: تمام مدیران و معاونان استانداری در تحقق این امور همکاری داشتند، اما در نهایت این مدیریت استاندار بود که توانست ما را به این موفقیت ها و استان را به این دستاوردها برساند.

دلم در گرو کرمانشاه است/ خدمت به مردم این استان برایم افتخار است

الهی تبار در ادامه از فعالیت در کرمانشاه به عنوان بهترین دوران کاری خود یاد کرد وافزود: شروع خدمتم در کرمانشاه بود و امروز هم پایان خدمتم در این استان رقم خورده و این افتخاری برای من است. دلم همیشه در گرو کرمانشاه است و کارکردن در این استان و برای مردمان آن همیشه برایم افتخار بوده و هست.

وی با بیان اینکه کرمانشاه هنوز زخم هشت سال جنگ تحمیلی و بسیاری حوادث را برچهره خود دارد ابراز امیدواری کرد، با آمدن معاون سیاسی امنیتی جدید برای استان بخشی از این زخم التیام یابد.

الهی تبار به وفادار ماندن خود به ارزش های نظام و انقلاب اشاره کرد وافزود: هیچ وقت در دوران کاری به دنبال گرفتن پُست و مقام نبودم و تمام تلاشم برای خدمت به این نظام بوده و اعتقادم همیشه بر حضور و استفاده از مردم در تصمیم گیری های مهم بوده و هست.

وی افزود: در حوزه سیاسی تلاشم این بوده مردم حضور پررنگ تری داشته باشند و در همین راستا تمام تمرکز خود را بر توسعه و توانمندکردن احزاب معطوف کردیم.

الهی تبار تصریح کرد: در حوزه اجتماعی هم معتقدم که این مردم هستند که می‌توانند با حضور خود مشکلات این حوزه را رفع کنند و برای همین تلاش گسترده ای برای توسعه سازمان های مردم نهاد به کار بستیم.

وی افزود: در حوزه امنیتی هم حضور مردم برایمان اولویت داشت و معتقدیم حضور مردم است که می‌تواند امنیت پایدار بیافریند.

الهی تبار دفاع از نظام را اولویت خود دردوران کاری‌اش عنوان کرد وافزود: تمام مدیران باید این امر مهم را اولویت کاری خود قرار دهند، چرا که هرچه داریم به برکت نظام و خون شهدا داریم وهمه باید بدانند که این نظام و این انقلاب آسان و ارزان به دست نیامده و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آن بکار ببندند.

وی تاکید کرد: هیچ وقت در دوران کاری سعی نکردم از ارزشهای نظام برای ثابت کردن خودم هزینه کنم و تمام تلاشم این بود که برای افزایش سرمایه نظام از خودم هزینه کنم و قطعا در دوران بازنشستگی هم از هیچ تلاشی برای حفظ ارزشهای نظام دریغ نخواهم کرد.

تلاش می کنم خدمتگذار خوبی برای مردم کرمانشاه باشم

حسین خوش اقبال سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای پیشبرد برنامه های استان در سال پایانی عمر دولت دریغ نخواهم کرد، گفت: امسال و در سال پایانی عمر دولت توفیق شد تا بار دیگر در استان کرمانشاه خدمت کنم، استانی که همواره در شرایط سخت پای نظام و انقلاب ایستاده و امیدوارم طی مدت خدمتم در این استان بتوانم خدمتگذار خوبی برای مردم آن باشم.

وی افزود: امسال شرایط سختی بر کشور حاکم است و از یک سو تحریم ها فشار بر کشور را مضاعف کرده و همزمان در حال نبرد با بیماری سخت کرونا هستیم که سختی شرایط را دوچندان کرده و همه باید در این شرایط در کنار هم تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات در هر سطح و مقطعی بکار گیریم.

وی با قدردانی از اعتماد استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم خدمتگذار خوبی برای مردم استان باشم و بتوانم روزی با عملکرد و کارنامه کاری خوب و قابل قبول این استان را ترک کنم.

خوش اقبال تاکید کرد: کارهای بزرگی باقی مانده که باید تلاش کنیم در این یک سال باقی مانده از عمر دولت آنها را به اتمام برسانیم و همه باید تا لحظه ای که در مسند مدیریت هستیم خدمتگذار نظام و انقلاب باشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم.

حسین خوش اقبال از مدیران باسابقه کرمانشاهی است که پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود. او مسئولیت فرمانداری هفت شهرستان کرمانشاه، پاوه، سنقر و کلیایی، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام آبادغرب را هم در کارنامه کاری خود دارد.

آیین تکریم و معارفه رسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هفته آینده با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كرمانشاه منطقه کرمانشاه معاون سیاسی امنیتی استاندار امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه سرپرست جدید معاونت سیاسی استاندار کرمانشاه سیاسی امنیتی برای استان دوران کاری الهی تبار تمام تلاش برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شرایط، زمان و مکان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر معادلی اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند باید رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل جدید اعزام به آدرس اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حضور یابند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله کوتاه کردن موی سر و گرفتن ناخن‌ها را رعایت کنند و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل قاشق و چنگال، لیوان، حوله و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

کد خبر 745570

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود