Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:54:32 GMT

آتش نشانان مهابادی روباه زخمی را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۵۴۷

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: درپی تماس‎ مردمی مبنی بر یافتن جسم نیمه جان یک قلاده روباه، نیرو‌های امدادی بلافاصله حیوان زخمی را که حال خوبی نداشت برای مداوا به یکی از مراکز درمانی (دامپزشکی) انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه این روباه زخمی پس از مداوا و تغذیه مناسب و اطمینان از سلامت و کسب توانایی راه رفتن، در طبیعت رها سازی شد، افزود: امداد و نجات محدود به انسان‌ها نیست و هر جا جان موجود زنده‌ای در خطر باشد نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی وارد عمل خواهند شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده حیوانات در محله‌های شهری موضوع را به آتش نشانی گزارش و از آسیب رساندن به آنان خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (شهرستان مهاباد گفت: با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم ‌بضاعت ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری، درحاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان مهاباد افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز،تلویزیون،جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی تأمین شده است.

نوذری اظهارکرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز از نوع تولیدات داخلی است.

وی گفت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

نوذری، با اشاره به اینکه در سالجاری چند مرحله دیگر جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود، افزود: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌ بضاعت به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد تأکید کرد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان