Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:42:48 GMT

اعتراض یک نماینده به زمان بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۷۳۲

صراط:

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست مشترک با مدیران شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه آذربایجان جایگاه والایی در جهان اسلام دارد اظهار داشت: آذربایجان گذشته فرهنگی و تاریخی غنی‌ای دارد که در یکصد سال اخیر سه علامه از این خطه معرفی کرده است، اما ما بد وارثیم لذا نباید نخبگان خود را فراری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی در ادامه، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب تبریز را جزو اولویت‌های این شهر دانست و افزود: مدول دوم تصفیه خانه تبریز 125 میلیون متر مکعب را تصفیه کرده و به دریاچه ارومیه می‌دهد بنابراین باید در افتتاح سریع آن تلاش جدی صورت گیرد و دولت هم اعتبارات لازم را تزریق کند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر 125 میلیون متر مکعب فاضلاب تبریز تصفیه شود، مستقیم به دریاچه می رود و 75 میلیون متر مکعب هم تصفیه خانه ارومیه به دریاچه ارومیه سرازیر می کند که این دو تصفیه خانه سالانه 200 میلیون مترمکعب آب تصفیه شده را به چرخه طبیعت وارد می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به اینکه ردیف بودجه انتقال آب ارس به تبریز در مجلس هشتم مصوب شده است، خاطر نشان کرد: باید پیگیر احیای ردیف‌های بودجه این خط انتقال آب مهم به تبریز باشیم و با پیگیری لازم موانع را از سر راه برداریم.

وی گسل تبریز را مهم‌ترین معضل و چالش زمین‌شناسی و ساخت و ساز در کشور دانست و اضافه کرد: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان زمین شناسی داشتم، بزرگترین معضل ایران را گسل تبریز معرفی کرد که هر لحظه امکان فعال شدن دارد.

منادی با تاکید بر اینکه باید پیش‌نگاری زلزله تبریز سریعا راه اندازی شود، خاطر نشان کرد: اگر حادثه‌ای مانند زلزله در تبریز رخ دهد، چقدر آمادگی داریم؟

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگارش دو نامه به رئیس جمهور گفت: واگذاری اینترنت رایگان به دانش‌آموزان و معلمان و دانشجویان و واگذاری سیمکارت کنترل شده به جوانان و نوجوانان از جمله درخواست‌های کمیسیون آموزش از رئیس جمهور بود که ایشان به نامه ما جواب دادند و به وزیر ارتباطات دستور دادند تا این موارد پیگیری شود.

وی با انتقاد از وجود بیش از 3.5 میلیون بازمانده از تحصیل با سامانه "شاد" گفت: امیدوارم دولت موانع موجود را برطرف کرده و راه‌های جایگزین را قبل از آغاز سال تحصیلی جدید معرفی کند.

منادی با انتقاد از اینکه 15 شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست، تصریح کرد: بچه در تابستان باید بازی کند، دانش آموزان ساعت بیولوژیک دارند و اول مهر بهترین زمان برای بازگشایی مدارس است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کمیسیون آموزش بازگشایی مدارس صراط کمیسیون آموزش تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود