Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران حسینی در محل زینبیه اعظم زنجان، گفت: مراسم عزاداری برای سرور و سالار شهیدان در استان توسط هیئت‌های مذهبی به خوبی برگزار شد.

وی رعایت دستور العمل های بهداشتی در عزاداری‌ها توسط هیئت‌های مذهبی و مردم را بسیار خوب اعلام کرد و یاد آو ر شد: مردم زنجان شور و شعور حسینی را در عزاداری‌های را به خوبی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه ماه محرم یک فرصت مناسب برای عزاداری سیدا الشهداء است، تاکید کرد: این عزاداری‌ها فرصتی برای حیات اسلام و تشیع است.

خاتمی با بیان اینکه امام حسین(ع)برای پایداری از دین، اسلام، پاسداری از قرآن و سنت  وارد میدان جنگ با یزیدیان شد، ابراز داشت: شهادت دو چهره خون و پیام دارد و آن چیزی که جامعه را زنده نگه می‌دارد توجه به پیام شهید و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: وظیفه پیام رسانی برای میراث داران شهدا است و باید پیام شهدای کربلا به خوبی در جامعه نهادینه شود.

خاتمی با بیان اینکه بیان فلسفه قیام عاشورا نباید محدود به دهه اول ماه محرم شود، گفت: باید در دهه دوم هم عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی برگزار شود.

وی گفت: عزاداری‌ها در استان زنجان با عظمت ویژه برگزار شد و این استان در برگزاری مراسم های عزاداری‌ برای امام حسین (ع) الگو برای کشور است.

کد خبر 5012604

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان محرم 99 محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا عزاداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود