Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:31:18 GMT

رزمایش بزرگ مسجد داودقلی زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۷۶۷

رزمایش بزرگ مسجد داودقلی زنجان برگزار شد

حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داودقلی زنجان از مساجد پیشرو و مردمی در عرصه های مهم اجتماعی وامداد رسانی استان زنجان است که با مدیریت تخصصی و مردمی اداره می شود.

امام جماعت و مدیر مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از ویژه برنامه رزمایش بزرگ به عشق مردم ونیازمندان خبرداد و گفت: در این رزمایش بزرگ امداد رسانی 2 هزار قلم سبدغذایی برای نیازمندان زنجانی فقط برای روز عاشورای سال ۹۹ آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی از شناسایی نیازمندان واقعی خبر داد و گفت: تا حد توان از همراهی و کمک قشر ضعیف جامعه دست نخواهیم کشید و با انگیزه دوچندان برای رفع نیاز محرومین جامعه در تلاش هستیم.

وی اولویت فعالیت و امداد رسانی این مجموعه را فرهنگ سازی درست وموفق در زندگی، مصرف، درآمدزایی و ازدواج عنوان کرد و افزود: بعد از مسئله فرهنگ سازی، مسئله اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار نسبت به تخصص و استعداد و توانایی افراد است که عزت عزیزان حفظ شده و فرهنگ کار و تلاش و حریت در جامعه ساری و جاری شود.

 

حجت الاسلام ولایتی به ضرب المثل قدیمی «ماهیگیری یاد دادن» اشاره کرد و گفت: شخصیت و آزادگی وهویت افراد جامعه از سرمایه ها و ملاک های ارزشی آن جامعه است و نسل بعدی با همین سلوک تربیت می شود از اینرو باید کمک کنیم در جامعه نیازمند ناتوان نداشته باشیم مگر قشرمعلول و بیمار و هر کسی باید نان استعداد، تلاش و توانایی خود را بخورد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان تفاوت احسان وتکدی گری را تفاوت فاحشی عنوان کرد و گفت: روح احسان و ایثار در هرجامعه ای باشد نمایانگر طراوت و تازگی و زنده بودن آن جامعه است و با تکدی گری فرق دارد؛ در احادیث مکرر از طرف معصومین به ابراز بی نیازی تاکید و در مقابل به احسان و دستگیری سفارش ویژه شده است.

 

مدیرعامل خیریه شمیم زنجان در پایان تاکید کرد: فعالیت های شبانه روزی ما کاملا معرفتی و مردمی است و اصلا رنگ و بو و اهداف حزبی و جناحی ندارد وصرفا به عشق مردم و جامعه فعالیت می کنیم و از خیرین و جامعه دوستان با سلیقه های مختلف درخواست می کنیم در ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و شغل های کوچک خانگی این مجموعه را یاری کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جماعت مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در این مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل (ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

امیر نعمت الله صدقی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و مؤثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

کد خبر 6080738

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است