Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویانی که در سنوات قبل در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود میهمان بوده‌اند، میهمانی آن‌ها یک نیمسال دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی‌زاده گفت: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آن‌ها (۴ نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم می‌باشند حکم مربوطه صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه تحصیل به دانشگاه مبدا باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای سایر دانشجویان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه در بسیاری از دانشگاه‌ها نمرات تمام دروس خصوصاً دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تاکنون ثبت نشده است لذا میهمانی تمام دانشجویانی که قبلاً میهمان بوده‌اند را یک ترم دیگر تمدید گردید و جهت تمدید حضور برای نیمسال‌های آتی در دانشگاه مقصد در بهمن‌ماه تصمیم‌گیری خواهد شد.
تقی‌زاده در تشریح فرآیند سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه سجاد به مدت یک‌ماه از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ برای ثبت تقاضای دانشجویان شاهد و ایثارگر فعال بود و تعداد ۳۳۰ نفر در این سامانه تقاضای خود را ثبت نمودند.
وی افزود: پس از ثبت تقاضا‌ها در سامانه سجاد، مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های مبدا اطلاعات متقاضیان را بررسی و نظر خود را در سامانه اعلام کردند که در این مرحله دانشجویانی که حائز شرایط آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نبودند درخواست‌شان لغو و درخصوص سایر دانشجویانی که اطلاعات آن‌ها مورد تایید دانشگاه بوده است درخواست آن‌ها جهت بررسی در کمیسیون نقل و انتقال ستاد شاهد به این اداره کل ارسال شد که پس از بررسی‌های لازم نتیجه از طریق سامانه سجاد اعلام گردید.
گفتنی است، دانشجویان با مراجعه به سامانه و درج کد رهگیری می‌توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشجویان شاهد و ایثارگر امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم

وینگر برزیلی عقاب‌ها در مسیر انتقال آزاد به یوونتوس قرار دارد. 

طرفداری | فلیپه اندرسون اعلام کرد که قراردادش با لاتزیو تمدید نمی‌شود. 

وینگر برزیلی لاتزیو در یک قدمی انتقال به یوونتوس قرار گرفته است. فلیپه اندرسون با انتشار یک بیانیه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که برای تمدید قرارداد با لاتزیو به توافق نرسیده است. او تاکید کرده که به صورت آزاد باشگاه را ترک می‌کند و تصمیم گرفته است فصل آینده ماجراجویی جدیدی را دنبال کند. به گزارش فابریتزیو رومانو، اندرسون 30 ساله در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد پیراهن بیانکونری را برتن کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • دستورالعمل خرید توافقی گندم اعلام شد + جزئیات
  • جزئیات خرید توافقی گندم اعلام شد
  • دانشجویان میهمان چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟