Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی  گفت : نگاه این نهاد به مناطق محروم تعاملی، توام با همکاری و مردمی است.

او  با اشاره به آغاز فصل بارندگی بر تسریع بر روند اجرایی ایجاد ابنیه روستایی تاکید کرد و افزود: ساخت پل‌های روستایی موجب ارتباط بین مردم می‌شود و باید به عنوان پروژه اولویت دار در دستور کار متولیان امر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

اهدا‌ی ۵۴۰ سند بنیاد علوی به مردم راز وجرگلان

محمدی با تأکید بر اینکه فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی باید طبق برنامه زمان بندی انجام شود، افزود: با توجه به افزایش قیمت مصالح توقف اجرای پروژه به هر دلیلی موجب هدر رفت زمان و منابع مالی است. 

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت پل های روستایی اجرای پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان تاکید کرد: دولت به مقوله مسکن نگاه ویژه‌ای دارد که بی شک استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به توان تعاونی‌ها، سرمایه‌دارها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقای کیفی ساخت مسکن در خوزستان افزود: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت‌های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیلگری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی استان به خصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالا بردن سرعت و کیفیت پروژه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه‌های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی در حوزه‌های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد کرد.

وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6079991

دیگر خبرها

  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲