Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیلی‌ها معتقدند اتحادیه جهانی کشتی صرفا برای حفظ انگیزه‌ها، از برگزاری مسابقات جهانی در سه رده سنی خبر داده است و در عمل قادر به برگزاری این مسابقات نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ابتدای شیوع گسترده ویروس کرونا تاکنون، اتحادیه جهانی کشتی(UWW) سعی کرده تا با پیام‌های امیدوارانه، انگیزه را در بین کشتی گیران در سراسر دنیا حفظ کند و این روزها نیز در همین راستا، علاوه بر بارگذاری فیلم‌های جذاب از ستارگان کشتی دنیا از جمله حسن یزدانی قهرمان ایرانی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در صفحه اینستاگرام خود، شعار «ما دوباره کشتی خواهیم گرفت» را بارها و بارها تکرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت شاهد برگزاری چندین وبینار داوری و فنی بودیم و همچنین در مورد برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 نیز از اعضا نظرخواهی شد.

UWW در آخرین تصمیماتش اعلام کرد که مسابقات جهانی در سه رده سنی جوانان و بزرگسالان اواخر آذرماه و اوایل دی ماه در صربستان و زیر 23 سال نیز آذرماه در فنلاند برگزار خواهد شد. اما با این وجود چندی بعد، تعطیلی‌های مسابقات و اتحادیه جهانی تا آبان ماه تمدید شد. ضمن اینکه معمولا در ماه پایانی سال میلادی، به دلیل درگیری کشورها با مناسبات کریسمس، مسابقات بین المللی و رسمی برگزار نمی‌شود.

همین دو عامل و همچنین عدم کشف درمان موثر و واکسن قطعی کرونا در سطح دنیا و ادامه داشتن شیوع بیماری کرونا در کشورها باعث شده عده زیادی بر این باور باشند که اتحادیه جهانی از این لحاظ که بتواند انگیزه را در بین گوش شکسته‌های سراسر دنیا حفظ کند، همچنان همه برنامه‌ها و برگزاری مسابقات جهانی را محتمل دانسته است.

ارمنستان دوباره مسابقات کشتی برگزار می‌کند

این در شرایطی است که اگر شاهد تغییر دوباره و یا لغو المپیک نباشیم، قرار است فروردین و اردیبهشت سال آینده مسابقات گزینشی المپیک توکیو در سطح قاره‌ای و جهانی به انجام رسد تا تکلیف سهمیه‌های کشتی در این رقابت‌ها مشخص شود.

این روزها همچنان همه اهالی کشتی گوش به زنگ اتحادیه جهانی هستند. کشتی گرچه از سوی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را دریافت کرده، اما قطعا برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات جهانی 2020 تعیین کننده چگونگی بازگشت کشتی گیران به اردو خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه جهانی کشتی (UWW) کشتی بیشتر بخوانید... احتمال تعویق انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی/ شاید کرونا به کمک ایران بیاید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال تعویق انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی/ شاید کرونا به کمک ایران بیاید واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه جهانی کشتی (UWW) کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسول‌پناه: ترابی گفت مشکلم حل شود در پرسپولیس می‌مانم/ متمم بیرانوند روند قانونی را طی نکرده است ۲ رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد ۳ بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند ۴ فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد ۵ مهدی طارمی رسما به پورتو پیوست ۶ کمپین ۹۰۰ میلیون یورویی هواداران اشتوتگارت برای خرید مسی/ تکذیب گرفتن پیراهن کاپیتان از سوی برایت‌ویت ۷ خواهش هواداران استقلال از سعادتمند / استقلال با استراماچونی پیشرفت می‌کند ۸ توافق ۷۲ میلیون پوندی چلسی و بایرلورکوزن برای خرید هاورتس مهمترین اخبار ورزشی ساعی: یک میلیارد از غرامت ویلموتس سرنوشت ورزشکاران را در المپیک تغییر می‌دهد/ باید پول را از امضاکنندگان قرارداد بگیرند فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد رضایی: ثبت روز ملی کشتی از حرکت‌های ماندگار بود/ غرامت ویلموتس دل خیلی‌ها را به درد آورد طارمی: از پیوستن به پورتو هیجان‌زده‌ام /همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی برگزاری مسابقات جهانی اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!