Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید باجلان ، با بیان اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری، دو رزمایش به موازات همدلی و کمک‌های مومنانه شکل گرفت گفت: در این راستا پویشی ملی تحت عنوان «پویش ایران همدل» راه‌اندازی شد که کمیته امداد به عنوان یکی از ارکان اصلی این پویش فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این پویش نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج مستضعفان، سازمان بهزیستی و وزارت ارتباطات مشارکت دارند.

۷۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند

باجلان با اشاره به پویش اول ایران همدل تحت عنوان «اطعام مهدوی» که در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان برگزار شد، افزود: در پویش اطعام مهدوی بیش از ۱۱ میلیون غذای گرم در مناطق شهری و مراکز استانها و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی و مرزی و مناطق صعب العبور توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های کمیته امداد در عید غدیر گفت: در عید غدیر مقام معظم رهبری مجددا در راستای پویش ایران همدل به شاد کردن کودکان و خانواده‌های آسیب‌پذیر تاکید کردند که کمیته امداد در گام دوم این پویش موضوع تهیه لوازم آموزشی برای کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس قرارگاه اطعام و اکرام حسینی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: در مرحله اول ۲۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو شناسایی شدند و ۵۰ هزار تبلت تهیه شد که در این خصوص بنیاد مستضعفان ۲۴ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرد و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام نیز برای تهیه حدود ۱۰ هزار تبلت تعهد داد.

به گفته باجلان، تا پایان مهرماه این تبلت‌ها تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده توزیع می‌شود. همچنین قرار بر این است که روی این تبلت‌ها، بسته‌های فرهنگی خانواده‌ها، نرم افزارهای داخلی و شبکه شاد نصب شود.

تا پایان مهرماه این تبلت‌ها تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده توزیع می‌شود قرار است که روی این تبلت‌ها، بسته‌های فرهنگی خانواده‌ها، نرم افزارهای داخلی و شبکه شاد نصب شود

وی گفت: برای این تبلت‌ها سیمکارت رایگان در نظر گرفته شده است و امید می رود براساس قول وزیر ارتباطات بسته‌های اینترنتی رایگان را نیز در این تبلت‌ها راه‌اندازی شود.

رئیس قرارگاه اطعام و اکرام حسینی در ادامه ارائه گزارش اقدامات کمیته امداد در پویش ایران همدل به طرح اطعام و احسان حسینی که در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: طرح اطعام و احسان حسینی از عید غدیر آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. در دهه اول ماه محرم بیش از ۶ میلیون غذا در مناطق شهری و با مشارکت یک میلیون و ۷۰۰ هزار خیر طبخ و توزیع شد، همچنین ۵۰۰ هزار بسته غذایی نیز در مناطق شهری و روستایی توزیع شد که مجموع ارزش این کمک‌ها ۱۷۵ میلیارد تومان است.

باجلان افزود: باتوجه به بیانیه بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در بعدازظهر روز تاسوعا، ۶ میلیون غذای گرم به نیابت این شهید بزرگوار بین اقشار آسیب‌پذیر تهیه و توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین براساس بیانیه‌ای که صادر شده است کمک‌های نقدی باید به کمیته امداد و کمک‌های غیرنقدی نیز به دفاتر نماینده‌های کمیته امداد ارائه شود تا این نذر در قالب اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسد.

باجلان در ادامه از مردم خواست که نذرهای خود را به ویژه به نیابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شماره ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ واریز کنند، لازم به ذکر است که خیران می‌توانند نذورات خود را از تاسوعای حسینی تا اربعین به شماره حساب اعلام شده واریز کنند. همچنین برای شرکت در پویش ایران همدل(اطعام و احسان حسینی) کمک‌های نقدی خود را به شماره *۱۴# واریز کنند. همچنین در صورت کمک به صورت غیرنقدی، تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آمادگی تحویل کمکهای غیر نقدی را دارند.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس قرارگاه اطعام و اکرام حسینی توزیع ۵۰هزار تبلت مجید باجلان پویش ایران همدل کمیته امداد سیمکارت رایگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پویش ایران همدل کمیته امداد سیمکارت رایگان اطعام و احسان حسینی پویش ایران همدل کمیته امداد تبلت ها هزار تبلت تا پایان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه توسط کمیته امداد امام (ره) و ارتش در استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امشب در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور امیر سرتیپ غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی کمیته امداد تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش در کنار وظایف اصلی خود که دفاع از مرزهای کشور و برقراری امنیت است مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دادند و کمک کار ما بودند، گفت: نیروهای ارتش همیشه و همه جا در کنار مردم حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در حوزه توزیع جهیزیه بیش از 30 مانور مشترک با ارتش برگزار کردیم و قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان کمک زیادی در توزیع لوازم منزل و جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد داشتند.

وی با اشاره به اینکه ارتش همیشه پای کار مردم بوده و شعار «ارتش فدای ملت» از ابتدای انقلاب همچنان پابرجا و عملیاتی است، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند و عملیات وعده صادق کار بزرگی بود که باعث غرور ملی و شادی دل مردم مظلوم غزه شد.

عسکری‌نژاد با بیان اینکه 54 درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان کرمان زنان سرپرست خانوار هستند و 28 هزار یتیم در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: 432 یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان وجود دارد که فاقد حامی هستند.

وی با بیان اینکه 74 هزار و 600 حامی ایتام در استان کرمان داریم که 432 یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان وجود دارد که فاقد حامی هستند، گفت: از این تعداد 86 ارتشی از 95 یتیم استان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل