Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روند کاهش جمعیت در کشور نگران کننده است بر لزوم اتخاذ راهکارهای راهبردی برای پیشگیری از این روند تاکید کرد و گفت: صاحب نظران و دستگاه های متولی باید برای خطر پیری جمعیت و کاهش زاد و ولد تدابیر جدی و کاربردی ارائه و اجرایی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مصطفوی امروز ۱۱ شهریور در نخستین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ابعاد مختلف جمعیت از قبیل فرزندآوری، تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده، بهداشت و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز تکریم سالمندان و توانمندسازی جوانان از جمله مولفه های مهم افزایش کمی و کیفی جمعیت بشمار می رود.

وی گفت: برای دستیابی به اهداف مدنظر باید نشست ها و اقدامات دارای دید راهبردی و تخصصی و توام با هماهنگی های بین بخشی و پرهیز از کارکردهای جزیره ای باشد.

مصطفوی در ادامه از دستگاه متولی ثبت وقایع حیاتی خواست تا از طریق انعقاد تفاهمنامه همکاری نسبت به ثبت دقیق و سریع وقایع اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کاهش زاد و ولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.

شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد