Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال از دیروز در تمرینات شرکت کرده تا تکلیفش برای دیدار با تراکتور در فینال جام حذفی مشخص شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مصدوم شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که روزهای گذشته در کلینیک مشغول مداوای خود بوده است، درباره آخرین وضعیتش برای حضور در فینال جام حذفی گفت:

کمی درد دارم و این مدت فیزیوتراپی کرده‌ام. قرار است با شروع تمرینات از امروز وضعیتم بررسی شود که می‌توانم بازی کنم یا نه.

دیدار استقلال – تراکتور در فینال جام حذفی فوتبال پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند استقلال فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴

ملی‌پوش ۲۱ ساله اوکراینی توجه آنژ پوستکوعلو را به خود جلب کرده است. 

گئورگی سوداکوف، هافبک تیم شاختار دونتسک، خود را برای یک تابستان خاص آماده می‌کند. این هافبک اوکراینی که در این فصل موفق به زدن هفت گل و سه پاس گل شده است، به شاختار کمک کرده تا در آستانه کسب دبل داخلی قرار گیرد.

طرفداری | به گزارش Ben Jacobs، دو گل از این گل ها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اوکراین در پیروزی 4-1 مقابل چورنومورتس اودسا به ثمر رسید و هر دو استعداد فوق العاده سوداکوف را به نمایش گذاشت. سرعت، خونسردی و دقت همگی بخشی از بازی او هستند. شاختار اکنون در تاریخ 15 می به مصاف وورسکلا خواهد رفت تا شاید برای چهاردهمین بار قهرمان جام حذفی اوکراین شود. آن‌ها همچنین در مسیر کسب پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر اوکراین قرار دارند و از این رو از عنوانی که سوداکوف فصل گذشته به دست آورد دفاع می کنند.

تاتنهام به طور جدی سوداکوف را در نظر گرفته است. اینتر و یوونتوس نیز علاقه مند هستند، اما کمبود بودجه ممکن است مانع از پیشرفت هر یک از آن‌ها در گفتگوها در این راستا شود. اسپرز به دنبال یک هافبک برای تابستان امسال است و همچنین کانر گلگر از چلسی را در رادار خود دارد. لیورپول و چلسی علیرغم برخی گمانه‌زنی‌ها، در حال حاضر به دنبال سوداکوف نیستند. همچنین علیرغم عدم وجود رویکرد مشخصی تا به امروز، از طریق رسانه ها در مورد آرسنال نیز صحبت شده است.

بیشتر بخوانید: 

شاختار قرارداد گئورگی سوداکوف را با بند فسخ 150 میلیون یورویی تمدید کرد

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده