Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:00:28 GMT

هراز جمعه یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۸۸۵

هراز جمعه یکطرفه می شود

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر از یکطرفه شدن محور هراز برای روز جمعه ۱۴ شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: محور هراز جمعه یکطرفه می‌شود که این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، عادی و روان در جریان است و خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی ادامه داد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی گفت: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

کد خبر 5012775

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران یکطرفه شدن محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه

 مروتی گفت: نرخ پیشنهادی کرایه با مصوبه شورای اسلامی شهر مراغه تمامی تاکسی‌های خطی و بی‌سیم، آژانس‌های تاکسی تلفنی، اتوبوس‌های درون‌شهری و حومه و اتودربست‌ها را شامل می‌شود.

 شهردار مراغه گفت:این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه در کمیته تطبیق مصوبه‌های فرمانداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: کلیه رانندگان فعال در این بخش می‌توانند نسبت به دریافت نرخ جدید بر اساس جدول ابلاغی از طرف سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اقدام کنند.

مروتی همچنین از رانندگان حوزه حمل و نقل درون‌شهری خواست نرخ مصوب را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: مسافران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اضافه دریافتی موارد شکایت خود را از طریق تماس تلفنی با ۰۴۱۳۷۴۵۷۰۱۳ به واحد رسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه نیز با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ حمل و نقل درون‌شهری به طور میانگین ۴۵ درصد افزایش داشت افزود: نرخ کرایه امسال برای تاکسی‌های درون‌شهری ۴۰ درصد و برای اتوبوس درون‌شهری ۵۰ درصد افزایش یافت.

 امامزاده افزایش کرایه اتوبوس‌های حومه شهر را به طور متوسط ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: اکنون در شهر مراغه هزار و ۳۴۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۶۶ دستگاه ون، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه