Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوکلاهاما سیتی تاندر در یک بازی نزدیک و جذاب هیوستون راکتس را شکست داد تا برنده سری در بازی هفتم مشخص شود.

کریس پال یک فرصت دیگر برای اوکلاهاما سیتی تاندر خرید تا تکلیف سری این تیم برابر هیوستون راکتس در بازی هفتم مشخص شود. 

در بازی ششم اوکلاهاما سیتی تاندر برابر هیوستون راکتس از مرحله اول پلی آف کنفرانس غرب NBA، شاگردان بیلی داناوان با نتیجه 104-100 به پیروزی رسیدند تا تعیین سرنوشت این سری به بازی هفتم موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس پال در این دیدار با کسب 28 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن تاندر بود. 15 امتیاز از 28 امتیاز سی پی تری در کوارتر چهارم به دست آمد. پال در فاصله 13 ثانیه مانده به پایان بازی دو پرتاب آزاد موفق داشت تا بازی در امتیاز 100 مساوی شود، سپس دنیلو گالیناری از ترن اور راسل وستبروک 2 امتیاز کسب کرد تا تکلیف بازی مشخص شود. بازی هفتم صبح پنجشنبه در حالی برگزار می شود که برنده سری باید به مصاف لس آنجلس لیکرز برود.

به گزارش طرفداری، اوکلاهاما سیتی تاندر در حالی به پیروزی رسید که نتیجه بازی در تمام دقایق نزدیک بود و فاصله دو تیم هرگز دو رقمی نشد. علاوه بر پال، دنیلو گالیناری با 25 امتیاز در این پیروزی نقش داشت. لوگنتز دورت و دنیس شرود نیز به ترتیب 13 و 12 امتیاز کسب کردند. اما در ترکیب هیوستون راکتس، جیمز هاردن 32 امتیاز، 8 ریباند و 7 امتیاز به دست آورد. رابرت کاوینگتن و راسل وستبروک نیز به ترتیب 18 و 17 امتیاز آورد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع اوکلاهاما سیتی تاندر 24 24 29 27 104 هیوستون راکتس 25 26 24 25 100 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور اوکلاهاما سیتی تاندر 42.7% 33.3%

88.9%

51 17 3 10 19 هیوستون راکتس 45.2%

34.1%

75.0% 41 19 5 14 22 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

بسکتبال NBA | نکات آماری اولین بازی های راند نخست پلی آف 2020 / از تاریخ سازی میچل تا شکست هر دو صدرنشین کنفرانس ها

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | از پیراهن های جدید شارلوت هورنتس برای فصل 2020/21 رونمایی شد / عکس

جان تامپسن، مربی مشهور تیم بسکتبال دانشگاه جرج تاون در 78 سالگی درگذشت

میلواکی باکس 104-115 میامی هیت / 40 امتیاز جیمی باتلر و دفاع نفوذناپذیر هیت برای پیروزی در مسابقه اول سری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوکلاهاما سیتی تاندر هیوستون راکتس بازی هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • بلندترین برج آمریکا در قلب گردبادها / عکس
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!